• ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
  • کد خبر: 16058
  • readingTime: ۱ دقیقه
فولاد امیرکبیر کاشان

گزارشی از عملکرد شرکت فولاد امیرکبیر کاشان با نماد فجر برای دوره منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ منتشر شد که بر اساس آن میزان فروش شرکت در ۳ ماهه اول امسال با رشد ۲۱۱ درصدی همراه گشته است.

به گزارش ایراسین، میزان فروش شرکت امیرکبیر کاشان در خردادماه امسال ۴,۹۷۷,۰۷۲ میلیون ریال بوده است که از این میزان سهم فروش در بازار داخلی ۴,۱۱۲,۶۴۷ میلیون ریال و سهم بازار صادراتی نیز ۸۶۰,۷۷۳ میلیون ریال بوده است. همچنین جمع درآمد ارائه خدمات نیز به میزان ۳,۶۵۲ میلیون ریال بوده است.

بیشترین محصول به فروش رفته در بازار محصول گالوانیزه به مقدار ۱۱ هزارو ۱۸۷ تن و به ارزش ۳,۰۳۵,۰۲۱ میلیون ریال بوده است. در بازار صادراتی نیز محصول گالوانیزه بالاترین رقم فروش را داشته است.

در مجموع می توان شرکت فولاد امیرکبیر کاشان از ابتدای سال مالی تا انتهای خردادماه امسال فروشی برابر با ۱۱,۶۷۵,۵۸۱ میلیون ریال داشته است که در مقایسه با درآمد حاصل شده در مدت مشابه سال گذشته که عدد ۳,۷۵۱,۴۲۴ میلیون ریال بوده با رشد ۲۱۱ درصدی فروش همراه شده است.

گفتنی است میزان فروش داخلی در ۳ ماهه خرداد شرکت فولاد امیرکبیر کاشان برابر با ۹,۹۲۹,۷۸۳ میلیون ریال و فروش صادراتی نیز ۱,۶۳۸,۴۹۵ میلیون ریال بوده است. همچنین جمع درآمد ارائه خدمات در این مدت به مقدار ۱۰۷,۳۰۳ میلیون ریال به ثبت رسیده است.

میزان تولید صورت گرفته طی مدت ۳ ماهه در فولاد امیرکبیر کاشان به این صورت بوده است:

محصول اسیدشویی : ۶۰ هزارو ۹۷۷ تن

محصول نورد سرد: ۵۸ هزارو ۶۹۶ تن

محصول گالوانیزه: ۳۵ هزارو ۲۷۳ تن

خط برش و رفرمینگ: ۵۳ تن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =