• ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
  • کد خبر: 15775
  • readingTime: ۲ دقیقه
تکواندو

طی مراسمی از قهرمانان و مدال آوران عرصه های بین المللی تکواندو استان اصفهان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایراسین،آئین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران عرصه های بین المللی تکواندو استان اصفهان دوشنبه ۳۱ خردادماه با حضور سیدمحمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، حسین زیبایی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان، نرگس قدوسی معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، شهرام الله آبادی رئیس هیات تکواندو استان اصفهان و دیگر مسئولین در تالار اجتماعات سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد.

سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این  مراسم اظهار داشت: خدا را شاکریم که ورزشکاران استان اصفهان باز هم در میادین بین المللی افتخار آفرینی کردند و علیرغم نامهربانی ها، کم لطفی ها، مشکلات و مسائلی که پیش روی این عزیزان بود، تکواندوکاران اصفهانی با غیرت، تعصب و توکل توانستند برای اصفهان و ایران افتخار آفرینی کنند.

وی ادامه داد: در ادوار مختلف زحمات زیادی برای تکواندو استان اصفهان کشیده شد و باعث شد یک دختر نوجوان شهرستانی با اولین حضور در مسابقات آسیایی مدال طلا کسب کند و این ثمره برگرفته از اعتماد به نفس، عقبه و ریشه تکواندو استان اصفهان، تلاش مربیان بی نظیر این خبطه می باشد.

سید محمد طباطبایی با تشکر از رئیس هیات تکواندو استان اصفهان گفت: مسئولین فدراسیون تکواندو باید به اصفهان نگاهی ملی و بین‌المللی داشته باشند، اگر فدراسیون به اصفهان دید استانی داشته باشد بزرگترین اشتباه استراتژیک را مرتکب شده است. اصفهانی‌ها همیشه با وجود اصفهان ستیزی تا پای جان برای کسب عزت و اقتدار ملی ایستاده‌اند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود:  برای داشتن یک تیم در لیگ تکواندو پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم تا یکی از صنایع در کنار تکواندو کاران اصفهانی باشد، چراکه امروز نه تنها اصفهان بلکه همه ایران به وجود شما قهرمانان افتخار می‌کنند، اصفهان حق خود را در به دست آوردن قهرمانی انجام داده و مسئولین باید توجه ویژه‌ای به این استان داشته باشند.

سید محمد طباطبایی ادامه داد : بنده همت، تلاش، کوشش و افتخارآفرینی تکواندوکاران اصفهانی را پاس می‌دارم، امیدوارم در ادامه مسیر این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد،

وی در پایان با اشاره به جشن تجلیل از ورزشکاران افتخارآفرین در اواخر سال ۱۴۰۰ بیان داشت: در پایان سال یک جشن بزرگ که فراتر از یک جشن استانی است برای همه قهرمانان اصفهانی خواهیم داشت تا بتوانیم از زحمات ورزشکاران قدردانی کنیم.

اسامی ورزشکارانی که تجلیل شدند:

سجاد مردانی- قهرمان کیوروگی و کاپیتان تیم ملی تکواندو

حامد حق شناس- ملی پوش پاراتکواندو

محمدتقی حاتمی- ملی پوش پومسه

حمیدرضا حاتمی- ملی پوش پومسه

حسین بهشتی- ملی پوش پومسه

مرجان سلحشوری- ملی پوش پومسه

فاطیما رفیعی- ملی پوش پومسه

یاسمن لیموچی- ملی پوش پومسه

نگار اسماعیلی- قهرمان کیوروگی

علی سلمانی _ ملی پوش پومسه

محمدرضا خانی ملی پوش کیوروگی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =