اکسیژن کرونایی کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: با توجه به روند صعودی شدن ابتلا به کرونا در استانهای کشور به علت جهش های جدید احتمال موج پنجم کرونا در اصفهان تقویت یافته است و در شبانه روز گذشته ۵۳۵مورد جدید کرونا در اصفهان شناسایی شده است.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به روند صعودی شدن ابتلا به کرونا در استانهای کشور به علت جهش های جدید احتمال موج پنجم کرونا در اصفهان تقویت یافته است، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۵۳۵مورد جدید کرونا در اصفهان شناسایی شده است و امیدواریم در آینده نزدیک روند واکسیناسیون کرونا مرتفع شود.   

وی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته از یک هزار و ۹۳۳بیمار مشکوک به کرونا ۵۳۵مورد قطعی شناسایی شد و ۱۴۵نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر۱۴۲ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز ۸۷۶بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۱۵۶نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر۱۱ بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته ۱۴ مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش شده است. 

موج پنجم کرونا اصفهان را تهدید می کند/شناسایی ۵۳۵ مورد جدید کرونا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =