بیمار کرونا - کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با هشدار موج پنجم کرونا گفت: ۴۸۲ مورد جدید کرونا در اصفهان شناسایی شده است و در شبانه روز گذشته ۴ نفر فوت شده اند.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین ضمن هشدار موج پنجم کرونا در اصفهان اظهار کرد: وضعیت شهرستانهای اردستان، اصفهان، خمینی شهر، سمیرم، شاهین شهر، شهرضا، فلاورجان، لنجان، مبارکه و نجف آباد نارنجی است و مابقی شهرستانهای استان اصفهان در وضعیت زرد قرار دارند.

وی با اشاره اینکه وضعیت شهرستانهای استان اصفهان نسبت به کرونا ثابت شده است، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته از یک هزار و ۶۹۲ بیمار مشکوک به کرونا ۴۸۲ مورد قطعی شناسایی شد و ۱۵۵ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر۱۴۹ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز ۸۴۹ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۱۶۵ نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر۴ بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته۲  مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش شده است. 

هشدار موج پنجم کرونا در اصفهان/وضعیت نسبتا ثابت شهرستان ها در مقابل کرونا/ شناسایی ۴۸۲ مورد جدید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =