اهدا جهزیه بین مدد جویان کمیته امام خمینی(ره) با همکاری شرکت فولاد مبارکه

امام جمعه شهرستان مبارکه گفت: کارکنان شرکت فولاد مبارکه سهم مهمی در انتخابات پیش رو دارند و امیدواریم با مشارکت حداکثری و تشویق و ترغیب به رای دهی در این روز به انتخاب فرد اصلح مطابق با شاخص های مقام معظم رهبری پای صندوق های رای حاضر شوند و در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری نقش آفرینی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی موسوی در گفت وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: انتخابات ارمغان جمهوری اسلامی به مردم است؛ اینکه مردم به طور یکسان فارغ از جنسیت و مذهب حق رای دارند، از برکات این نظام است چراکه پایه این نظام برخلاف نظام پوسیده قبلی بر حفظ حقوق شهروندی و کرامت انسانی بنیان نهاده شده و باید با تمام وجود از این عطیه الهی صیانت شود.

وی افزود: برخی مشکلات و مسائل اقتصادی و معیشت را به پای جمهوریت نظام می گذارند که اشتباه است چرا که نفس انتخابات منبع نور است اما گاهی خطاهای محاسباتی ما را در انتخاب مشکلاتی را موجب می شود.

امام جمعه شهرستان مبارکه گفت: اگر انتخابات با آگاهی و بر اساس شاخص های مقام معظم رهبری و انقلاب باشد و انتخابات اصلح انجام شود، مسائل موجود پدید نمی آید.

وی اقدامات جهادی را یکی از ویژگی های انتخاب فرد اصلح در بالاترین مقام اجرایی کشور بیان کرد وگفت: ویژگی های انقلابی و مجرب بودن، ولایت پذیری و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری، مردمی، جهادی و غرب ستیزی از شاخص های مورد تایید برای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری است و این بار با انتخاب بر مبنای ویژگی های مذکور می توانیم دست به انتخابی شایسته بزنیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی تصریح کرد: اگر انتخاب ریاست جمهوری بر اساس شاخص های مقام معظم رهبری باشد به انتخاب فرد اصلح می انجامد چرا که فضای موهوم که بر مبنای عدم مشارکت در سرنوشت باشد راهی به جایی نمی برد و خطای بزرگی است.

با تمام وجود به شرکت فولاد مبارکه افتخار می کنیم

وی افزود: ما با تمام وجود به شرکت فولاد مبارکه افتخار می کنیم چراکه با تمام دشواری های تحریم و کرونا توانست به رکوردهای متعدد از نظر کمی و کیفی در تولید دست پیدا کند و با تکیه بر توان داخلی این چرخ عظیم صنعت کشور را به گردش درآورد.

امام جمعه مبارکه از تلاش جهادگران شرکت فولاد مبارکه قدردانی کرد و توصیه کرد: با توجه به نقش مهم شرکت فولاد مبارکه در اقتصاد کشور انتظار می رود همچون سنوات گذشته پرسنل این شرکت با تمام قوا در پای صندوق های رای در روز جمعه، ۲۸ خردادماه، حاضر شوند و از هر طریقی افراد را به مشارکت حداکثری دعوت کنند.

وی گفت: کارکنان شرکت فولاد مبارکه سهم مهمی در انتخابات پیش رو دارند و امیدواریم با مشارکت حداکثری و تشویق و ترغیب به رای دهی در این روز و انتخاب فرد اصلح مطابق با شاخص های مقام معظم رهبری پای صندوق های رای حاضر شوند و در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری نقش آفرینی کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =