آقامحمدی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس گروه اقتصادی معاونت بررسی دفتر مقام معظم رهبری، بر مشارکت حداکثری تشکل‌های و کار آفرینان بخش خصوصی در تهیه و تدوین سند راهبردی و برنامه های عملیاتی زنجیره ارزش صنعت غذا تأکید کرد.

به گزارش ایراسین، علی آقامحمدی در جلسه بررسی پیشنهادات برنامه عملیاتی زنجیره ارزش صنعت غذا که با حضور معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت و تشکل‌ها و فعالین این بخش برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: باید یک ساختار یکپارچه با هم افزایی و مبتنی بر نظریات بخش خصوصی در راستای توسعه زنجیره ارزش صنعع غذا به وجود آید.

چتر حمایتی برای فعالیت در زنجیره صنعت ارزش
وی این ساختار یکپارچه را به عنوان چتر حمایتی همه جانبه از فعالیت‌ها در زنجیره صنعت ارزش غذا توصیف کرد و از بخش خصوص خواست تا مشارکت حداکثری با اولویت زمانی در این برنامه داشته باشند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس گروه اقتصادی معاونت بررسی دفتر مقام معظم رهبری همچنین خواست تا تمامی ارکان و ذینفعان در دامنه زنجیره صنعت ارزش غذا در این ساختار به صورت فعالانه وارد شوند.

آقامحمدی با یادآوری اینکه برنامه عملیاتی توسعه صنعت پوشاک و کفش با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت رونمایی شد، گفت: در صنعت غذا نیز پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های لازم برای تدوین اینگونه برنامه‌های عملیاتی وجود دارد فقط باید بخش خصوصی با مشارکت فعالانه پای کار بیاید.

گفتنی است که در این جلسه تشکل‌های تخصصی بخش خصوصی به بیان مهمترین نقطه نظرات خود در زمینه تدوین برنامه های عملیاتی زنجیره ارزش صنعت غذایی پرداختند و مقرر شد تا کمیته‌ای متشکل از تشکل‌ها و فعالین اقتصادی این بخش برای تدوین و نهایی سازی این برنامه تشکیل و جسات آن در اسرع وقت برگزار گردد.

منبع: شاتا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =