آتش سوزی

سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان از تصادف وواژگونی کامیون باری در اتوبان شهید دستجردی خبر داد و گفت: در حادثه اخیر حریق درخت کاج به کابین نیسان مجاور درخت سرایت کرد و موجب آتش سوزی شد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اعلام تصادف و واژگونی کامیون باری در اتوبان شهید دستجردی اظهار کرد: در ساعت ۴ و ۲ دقیقه بامداد امروز حادثه تصادف و واژگونی خودروی سنگین باری در اتوبان شهید دستجردی گزارش شد.

وی افزود: بار این کامیون لوازم آرایشی و اسباب بازی بود و ایستگاه های ۱۲ و ۱۳ آتش نشانی کلانشهر اصفهان به محل حریق اعزام شدند و دو نفر مصدوم ۵۳ ساله و ۳۹ ساله پس از آزادسازی به اورژانس منتقل شدند.

تصادف و واژگونی کامیون باری در اتوبان شهید دستجردی/حریق درخت کاج و سرایت به کابین نیسان

سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان از حریق درخت کاج به کابین نیسان مجاور درخت هم خبر داد و گفت: این حادثه هم در خیابان باباگلی، پایانه خودروهای سنگین اتفاق افتاد که مورد خاصی نداشت.

وی با اشاره به وقوع حریق در کابین آسانسور مجتمع مسکونی شش طبقه در اصفهان گفت: این حادثه در روز گذشته به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شد. این حریق در کابین آسانسور این مجتمع رخ داد و برای امداد رسانی به این حادثه نیروهای آتش نشانی از ایستگاه شماره ۱۲ و ۲۰ به محل آتش سوزی اعزام شدند. 

کاوه آهنگران افزود: اگرچه این حادثه مصدومی نداشت اما دودگرفتگی شدید ساختمان باعث شد تمام ساکنان مجتمع از محل حریق حادثه دور شوند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =