طباطبایی

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه مسئولین فدراسیون قایقرانی برنامه محور هستند، هیئت قایقرانی استان اصفهان می تواند از این فرصت و پتانسیل بهره ببرد.

به گزارش ایراسین، سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان در مجمع انتخاباتی رئیس هیات قایقرانی استان اصفهان ضمن تبریک به انتخاب مجدد سلمان قاضی عسگر اظهار داشت: آقای قاضی عسگر باید از ظرفیت سرمایه انسانی رشته قایقرانی که پیشکسوتان هستند استفاده بهینه و لازم را در راستای توسعه، گسترش و فرهنگ‌سازی این رشته بهره ببرند.

وی ادامه داد: شناسایی ظرفیت آبی استان اصفهان و استان‌های همجوار به خوبی انجام شده است اما استفاده بهینه از پتانسیل ها هنوز، آنطور که باید و شاید شکل نگرفته که حتماً باید از این ظرفیت های آبی همچون سد گوگد گلپایگان و... بهره کافی را برد.

سید محمد طباطبایی با بیان اینکه باید مبحث استعدادیابی در دستور کار هیات قایقرانی استان اصفهان قرار گیرد، افزود: ما شهرستان‌هایی داریم که منابع آبی ندارند، اما ورزشکاران مستعدی در این رشته داریم که با برنامه ریزی مطلوب و بهره از همه ظرفیت ها می توان شاهد شکوفایی آنها شد.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان بیان داشت: باید نگاه علمی و آموزشی به رشته قایقرانی نهادینه شود، خوشبختانه مسئولین فدراسیون قایقرانی ایران برنامه محور هستند که هیات قایقرانی استان اصفهان می تواند از این فرصت و پتانسیل در راستای رشد، شکوفایی و رسیدن به اهداف مدنظر بهره مند شود.

وی با اشاره به خشکسالی رودخانه زاینده رود گفت: امیدوارم در ماه‌های آینده شاهد جاری و ساری شدن آب در این رودخانه باشیم تا قایقرانان اصفهانی بتواند روزهای خوب و درخشان خود را در سطح ملی و بین المللی تکرار کنند.

 سید محمد طباطبایی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های قایقرانی استان اصفهان با وجود مخازن و سدهای آبی یک بستر مناسبی برای فعالیت قایقرانان اصفهانی فراهم شده که امیدوارم بتوانیم بیش از پیش با شناسایی پتانسیل ها و ظرفیت‌ها همسو و همراستا با اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌های فدراسیون در راستای رشد و تعالی و فرهنگ سازی این رشته گام برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =