ورق فولادی

مدیر عامل فولاد بام ماهان گفت: ورق های رنگی شرکت فولاد مبارکه از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار است و نمی‌توان این محصولات را با دیگر رقبای داخلی و خارجی مقایسه کرد.

صابر حسین پور بهنمیری مدیر عامل فولاد بام ماهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به کسب رکورد تولید همزمان با رکورد کیفیت محصولات در شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: شرکت فولاد بام ماهان به طور ثابت از ورق های رنگی شرکت فولاد مبارکه استفاده می‌کند و کاملا از محصولات این شرکت راضی هستیم. مزیت محصولات شرکت فولاد مبارکه بسیار زیاد است و این موضوع باعث شده اعتبار این برند روز به روز بیشتر شود.

وی ادامه داد: برتری محصولات این شرکت نسبت به رقبای داخلی و خارجی کاملا مشهود است و قطعا عملکرد آن از شرکت‌های دیگر بهتر است و همین باعث شده حتی با وجود اختلاف قیمت اندک، باز هم از این کارخانه خرید کنیم.

 مدیر عامل فولاد بام ماهان با بیان این مطالب افزود: البته مدتی است که فولاد مبارکه بر اساس تغییر سیاست های سازمانی، محصولات خود را به صورت نقدی به فروش می‌رساند که ما از این شرکت می‌خواهیم همانند گذشته فروش اعتباری را هم برای مشتریان همیشگی خود در نظر بگیرد.

مدیر عامل فولاد بام ماهان تصریح کرد: از لحاظ کیفیت به صراحت می‌توان گفت که محصولات فولاد مبارکه از کیفیت بالایی برخوردار است و نمی‌توان با دیگر رقبا آن را مقایسه کرد. این ویژگی ها را در وزن و ضخامت ورق، رنگ آن و حتی ضخامت رنگ آن می توان به خوبی مشاهده کرد.

حسین پور با بیان این مطلب گفت: اگر محصولات خارجی قیمت پایین‌تری نسبت به فولاد مبارکه داشته باشد ما ترجیح می دهیم بازهم ورق رنگی فولاد مبارکه را خریداری کنیم چراکه از نظر کیفیت در سطح بالاتری قرار دارد.

وی در پایان گفت: افتخار ما این است که مشتری فولاد مبارکه هستیم و از این شرکت کد مشتری داریم. اینکه در انبار ما محصولات فولاد مبارکه وجود دارد برای ما یک مزیت محسوب می‌شود و این اتفاق حتی به نفع مشتری است و اگر مشتری از ما نظر بخواهد ما قطعا ورق‌های فولاد مبارکه را معرفی می‌کنیم

شایان ذکر است در اردیبهشت‌ماه سال جاری، شرکت فولاد مبارکه موفق شد به بازده کیفی ۹۱ درصد در تولید محصولات خود دست یابد که از ابتدای راه اندازی فولاد مبارکه تاکنون بی سابقه است؛ کیفیتی که قابل رقابت با تولیدات کشورهای اروپایی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =