سردار میرحیدری

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: تامین امنیت ۳۳۴۱ صندوق رای انتخابات ریاست جمهوری فراهم می شود و ۳۸۰۰ دستگاه استخراج رمز ارز در اصفهان شناسایی شده است که طی تصمیمات اخذ شده این دستگاه ها عودت داده نمی شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سردار محمدرضا میرحیدری صبح امروز در نشست خبری اظهار کرد: نیروی انتظامی وظیفه مهم تامین امنیت انتخابات را برعهده دارد و با توجه به اتفاقات جهانی شرایط امسال متفاوت است و نیاز است در راستای تحقق شعار سال با اقدامی جهادی حضور باشکوه در انتخابات را رقم بزنیم تا شاهد بهبود شرایط در نیمه دوم سال باشیم.

وی با ابراز رضایتمندی از وضعیت امنیتی حاکم بر استان اصفهان تصریح کرد: با همدلی دستگاه های امنیتی و درایت مردم اصفهان وضعیت مطلوبی در کنترل جرایم و مجرمان سابقه دار در استان اصفهان فراهم شده است و امیدواریم با ایجاد زمینه مناسب فعالیت ستادها و رقابت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری این مهم هم به خوبی طی شود و تاکنون به جز مواردی محدود در دو شهرستان مورد خاصی نبوده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به تامین امنیت ۳۳۴۱ صندوق رای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: با تقسیم کار و هماهنگی با نیروهای امنیتی سپاه و بسیج برای تأمین امنیت انتخابات، آمادگی صد در صدی نیروی انتظامی استان در راستای انتخابات پرشور ریاست جمهوری فراهم شده است.

ثبت ۴۶۶تخلف انتخاباتی در فضای مجازی

وی با بیان اینکه تاکنون ۴۶۶ تخلف انتخاباتی در فضای مجازی ثبت شده است، گفت: برای انتظامی استان اصفهان فراهم سازی بستر رقابت های سالم مهم است و تمام تلاش را در این راستا انجام خواهیم داد و تاکنون مورد مساله سازی در حوزه تبلیغات انتخابات نداشتیم.

سردار میرحیدری با بیان اینکه با مواردی که منجر به آلودگی صوتی توسط ستادهای تبلیغاتی شود برخورد خواهیم کرد، گفت: انتشار اکاذیب توسط کاندیداهای شورای شهر در فضای مجازی هم پیگرد قانونی دارد و رصد می شود.  

وی افزود: پلیس وظیفه تامین امنیت شهروندان را برعهده دارد و اگر تجمعات با حفظ حقوق شهروندی همراه باشد بلامانع است اما پلیس با اقداماتی خارج از ضوابط مانند مسدود کردن مسیر مردم، تعرض به اموال عمومی شوند برخورد می کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ۷۱۵ هزار و ۲۸۶ تماس مردمی از طریق سامانه ۱۱۰ در دو ماهه گذشته ثبت شده است، گفت: از این تعداد تماس حدود ۵۸۶ هزار و ۹۷۳ مورد عملیاتی شده است؛ در این ارتباط ۱۵ درصد تماس‌ها مربوط به تصادفات ۱۰، درصد سرقت‌ها، ۱۱ درصد مزاحمت، سه درصد مواد مخدر، یک درصد سایبری، یک درصد اقتصادی، ۲۳ درصد نزاع و درگیری و شش درصد سایر موضوعات بوده است.

وی بیان کرد: در دو ماهه گذشته نزاع و درگیری ۳۱ درصد در استان رشد داشته که در مواردی گاهی منتج به قتل شده است؛ این آمار در شهرهای مختلف متفاوت است.

سردار میرحیدری با بیان اینکه برخورد با اراذل و اوباش در دو ماهه گذشته ۱۷ درصد کاهش داشته است، افزود: دستگیری اراذل و اوباش ۱۱.۵ درصد افزایش یافته است.

جمع آوری ۳۸۰۰ دستگاه استخراج رمز ارز در اصفهان

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۳۸۰۰ دستگاه ماینر در استان اصفهان جمع‌آوری شده است، گفت: کشفیات دستگاه‌های استخراج رمز ارز در این مدت ۷۳۹ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: طرحی با محوریت اداره برق، پلیس، دستگاه قضا، بسیج و اصناف برای جمع‌آوری دستگاه‌های استخراج رمز ارز در دستور کار داریم و براساس تصمیم جدید این دستگاه‌ها با مجوز یا بدون مجوز به افراد برگشت نخواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =