ایران بحرین

تیم ملی فوتبال ایران در ششمین بازی خود در چارچوب دور دوم انتخابی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم بحرین را به آتش کشید.

به گزارش ایراسین، تیم ملی فوتبال ایران در ششمین بازی خود در چارچوب دور دوم انتخابی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دوشنبه شب ۱۷ خردادماه ۱۴۰۰ از ساعت ۲۱ در شهر الرفاع به مصاف بحرین رفت و این تیم در خاکش با نتیجه ۳ بر صفر درهم کوبید.

ایران نیمه نخست را هوشمندانه پشت سرگذاشت و بازی مالکانه ای را از شاگردان دراگان اسکوچیچ شاهده بودیم. هر دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما شانس بازیکنان ایران برای رسیدن به گل بیشتر از شاگردان الیو سوزا بود. در ۴۵ دقیقه اول توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا هر دو تیم بدون گل زده به استقبال نیمه دوم بروند.

در نیمه دوم شاهد هنرنمایی هافبک ها و مهاجمان تیم ملی ایران بودیم که دست به آتش بازی زدند و در منامه سه گل توسط سردار آزمون (۲گل) و مهدی طارمی به ثمر رساندند و بازی با نتیجه ۳ بر صفر به اتمام رسید.

تیم ملی کشورمان با این پیروزی ۱۲ امتیازی شد و در رده دوم جدول قرار گرفت. عراق با ۱۴ امتیاز صدرنشین است و بحرین با ۱۲ امتیاز به رده سوم سقوط کرد.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، احسان حاج صفی، شجاع خلیل زاده، میلاد محمدی (سامان قدوس۴۶)، مهدی طارمی، وحید امیری (سعید عزت‌اللهی۶۸)، محمد حسین کنعانی زادگان (مرتضی پورعلی گنجی۸۳)، احمد نوراللهی، علی قلی زاده (مهدی قایدی۸۳) و سردار آزمون (مهدی ترابی۷۳)      سرمربی : دراگان اسکوچیچ

ترکیب بحرین: سیدمحمد جعفر، سیدرضا عیسی، ولید الحیام، احمد نبیل، حمد شمسان، علی‌حرم، جاسم‌الشیخ (سید ضیاء سعید۶۹)، عبدالوهاب المالود (کمیل الاسود۶۲)، مهدی حمیدان (علی جعفر مدان۶۹)، محمد مرهون و محمد الرمیحی (اسماعیل عبدالطیف حسن۶۹)       سرمربی: الیو سوزا

تیم داوری از کشور چین: فو مینگ، ما جی و کانگ دونگ هو / داور چهارم: کیم جونگ

کارت زرد: احمد نبیل (۳۱)، علی حرم (۵۱) از بحرین - محمد حسین کنعانی زادگان (۴۵) از ایران

دقایق حساس:

دقیقه ۱۰: پاس عمقی احمد نورالهی با ضربه سر آرام مهدی طارمی توسط  محمد جعفر گلر بحرینی ها مهار شد.

دقیقه ۱۲: ضربه پای چپ مهدی حمیدان از بالای دروازه ایران به اوت رفت.

دقیقه ۱۹: ارسال کرنر علی قلی‌زاده از سمت راست و ضربه سر سردار آزمون را ولید الحیام در محوطه ۶ قدم با ضربه سر دفع کرد.

دقیقه ۲۰: ضربه محکم احمد نورالهی از پشت محوطه جریمه را گلر بحرینی ها دو ضرب مهار کرد.

دقیقه ۲۷: ضربه بغل پای جاسم‌الشیخ به طور خطرناک از کنار دروازه ایران به بیرون رفت.

دقیقه ۳۰: مهدی طارمی پاس عمقی وحید امیری را به بدن محمد جعفر گلر بحرین کوبید.

دقیقه ۴۰: ضربه محمد الرمیحی با دفع بیرانوند همراه شد که در ادامه و مقابل دروازه خالی، محمد مرهون نتوانست دروازه ایران را باز کند تا ضربه بغل پای او را گلر تیم ملی ایران در اختیار بگیرد.

دقیقه ۴۷: شوت روی پای سامان‌قدوس از پشت محوطه جریمه را محمد جعفر مهار کرد.

*گل اول ایران دقیقه ۵۴ توسط سردار آزمون: مهدی طارمی پاس عرضی وحید امیری را در عمق به پشت مدافعان حریف به سردار آزمون رساند که این بازیکن با ضربه بغل پا گل اول ایران را به ثمر رساند.

*گل دوم ایران دقیقه ۶۱ توسط سردار آزمون: پاس عمقی مهدی طارمی با فرار سردار آزمون همراه شد و این بازیکن با یک بغل پا با عبور دادن توپ از بین پاهای دروازه‌بان بحرین گل دوم ایران را به ارمغان آورد.

گل سوم ایران دقیقه ۷۹ توسط مهدی طارمی: پاس عرضی احمد نوراللهی به مهدی طارمی رسید و این بازیکن با مهار توپ و ضربه بغل پا گل سوم ایران را به ثمر رساند.

دقیقه ۸۵: شوت مهدی قایدی از کنار دروازه بحرین به اوت رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =