واکسن کرونا

مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت اصفهان گفت: تاکنون ۲۵۰ هزار نفر در استان اصفهان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند و ۲۴۰ هزار نفر هم هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کردند.

رضا فدایی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: تاکنون ۲۵۰ هزار نفر در استان اصفهان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند و ۲۴۰ هزار نفر هم هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی افزود: واکسیناسیون کرونا در طیف سالمندان و بیماران خاص در حال انجام است اما این میزان واکسن کفایت نیاز استان اصفهان برای ایمنی جمعی را نمی دهد. 

ابلاغی از واکسیناسیون کرونا ایرانی در اصفهان نداشتیم

مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت اصفهان تصریح کرد: هنوز ابلاغی نسبت به واکسیناسیون کرونا با واکسن های ایرانی به استان اصفهان نشده است.

وی اضافه کرد: واکسیناسیون کرونا در محل مصلی بزرگ اصفهان در حال انجام است که از مسئولان که این مکان را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قرار داده اند تشکر می کنیم.

واکسینه شدن یک درصد اصفهانی ها نسبت به کرونا

فدایی افزود: تزریق واکسن کرونا در استان اصفهان ادامه دارد و تاکنون کمتر از یک درصد از جامعه هدف استان اصفهان در برابر کرونا واکسینه شدند.  

گفتنی است سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرده است که پایان دی ماه امسال تمام گروه های هدف دوز اول واکسن کرونا را دریافت می کنند و زیرساخت های بزرگی در برکت با تولید ۱۵ میلیون دوز راه اندازی شده است و ماه آینده به تولید ماهیانه ۵ میلیون دوز رسیده ایم و مردادماه هم به ۸ میلیون دوز خواهیم رسید که با واکسن های وارداتی به نیاز ۱۰ میلیون نفر پاسخ خواهیم داد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =