حمیدرضا صالحی

رئیس کمیسیون انرژی اتاق ایران امضای تفاهم نامه ایجاد شبکه 5G فی مابین شرکت فولادمبارکه با ایرانسل را به فال نیک گرفت و گفت: بهره وری یکی از موضوع های مهم شرکت های بزرگی نظیر فولاد مبارکه است و استفاده از این تکنولوژی طرح تحول دیجیتال را در این شرکت شتاب می بخشد.

حمیدرضا صالحی در گفت وگو با خبرنگار ایراسین درخصوص امضای تفاهم نامه ایجاد شبکه 5G فی مابین شرکت فولاد مبارکه و ایرانسل با هدف هوشمندسازی شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: آینده صنعت و تحول دیجیتال به اینترنت اشیا و استفاده از ظرفیت اینترنت بیش از امروز است.

وی افزود: چنانچه بنگاه های اقتصادی و صنعتی به این دانش مجهز شوند و با استفاده از این ظرفیت بهره وری تولید را افزایش دهند می توانند در بازار رقابتی  داخلی و خارجی پیروز باشند.

رئیس کمیسیون انرژی اتاق ایران تصریح کرد: بهره وری یکی از موضوع های مهم در شرکت های بزرگی نظیر فولاد مبارکه است و استفاده از تکنولوژی به کاهش هزینه و افزایش راندمان منجر می شود و این تفاهم نامه طرح تحول دیجیتال را در این شرکت شتاب می بخشد.  

وی امضای تفاهم نامه بین ایرانسل و شرکت فولاد مبارکه را به فال نیک گرفت و توضیح داد: با بهره گیری از شبکه ارتباطی نسل پنجم و اینترنت اشیا این امکان فراهم می شود که در آینده نزدیک شرکت فولاد مبارکه گام های بزرگی را در مدیریت این واحد صنعتی و مجموعه های وابسته بردارد. 

صالحی گفت: شبکه فروش و زنجیره تامین کالا در شرکت فولاد مبارکه و صنایع بزرگ یکی از مهمترین بخش هایی است که با توسعه شبکه ارتباطی نسل پنجم و طرح تحول دیجیتال می تواند بیش از پیش به افزایش راندمان در تولیدات کمی و کیفی محصولات منتج شود. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =