منصور شیشه فروش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: خاموشی های اصفهان به صورت سراسری است و استان در این امر دخالتی ندارد.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: خاموشی ها در سطح استان اصفهان مدیریت شده نیست بلکه به صورت سراسری در کشور رخ می دهد و در سه روز گذشته شاهد خاموشی به صورت پراکنده بودیم. 

وی افزود: قطعی برق منجر به اختلال ترافیک در چهارراه های اصفهان شد و  دانش آموزان در ۴۱ منطقه آموزش و پرورش استان که در مقطع نهم و دوازدهم در حال برگزاری امتحانات هستند مشکلاتی ایجاد شده است چراکه  شیوه نامه های کرونایی بر تهویه هوا تاکید می کند و قطعی برق منجر به اختلال در این امر می شود. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: در استان اصفهان برنامه کاهش مصرف بار با برنامه کاهش مصرف ۵۰ درصدی به دستگاه های اجرایی و بانک ها ابلاغ شده است و شرکت برق با همراهی مخابرات در جهت شناسایی استخراج کنندگان غیرقانونی رمزارز برآمده است چراکه رشد مصرف استخراج غیرمجاز ارزرمز در خاموشی ها بی تاثیر نیست. 

وی اضافه کرد: برنامه مدیریت اضطراری برق به تمام دستگاه های اجرایی استان اصفهان ابلاغ شده است. اصفهان نیازمند سرمایه گذاری ۲ هزار مگاوات نیروگاه جدید است و نیاز به اقدامات اساسی توسط وزارت نیرو در این زمینه خواهیم بود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =