کاهش مصرف برق

سخنگوی صنعت برق اصفهان گفت: علت جیره بندی برق در اصفهان کمبود بارشها و از مدار خارج شدن نیروگاه های برق آبی است؛ در آینده نزدیک نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی در شهر مجلسی احداث می شود.

محمدرضا نوحی در گفت وگو با خبرنگار ایراسین علت جیره بندی برق در اصفهان را کاهش شدید بارشها در سال زراعی جاری دانست و اظهار کرد: کمبود بارشها نیروگاه های برق آبی را تا حد زیادی از مدار خارج کرده است و استان اصفهان درصدد است که نیروگاه های خورشیدی را توسعه دهد.

وی افزود: مسائلی در راه اندازی نیروگاه های خورشیدی و بادی در اصفهان وجود دارد که می تواند در تعرفه قیمتی، احداث و بازپرداخت خرید انرژی اشاره کرد که امیدواریم اصلاح شود.

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان از احداث نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی در شهر مجلسی خبر داد وگفت: این نیروگاه خورشیدی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در آینده نزدیک به بهره بردای می رسد.

وی اضافه کرد: سرمایه گذار دیگری درصدد است در منطقه کوهپایه اصفهان نیروگاهی مشابه به ظرفیت ۱۰ مگاوات احداث کند که سازمان جهاد کشاورزی زمین این نیروگاه را در اختیار این سرمایه گذار قرار داده است و امیدواریم سرمایه گذاری در بخش نیروگاه های بادی و خورشیدی در استان اصفهان با قوت توسعه یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =