منصور شیشه فروش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با استقرار سامانه ناپایدار جوی تا فردا شب بارش رگباری و وزش باد دراکثر مناطق اصفهان پیش بینی می شود.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به وزش تندباد و بارشهای رگباری در اصفهان اظهار کرد: با استقرار سامانه بارشی بر استان اصفهان وزش تندباد لحظه ای و رگبار در تمام مناطق استان اصفهان پیش بینی می شود.

وی افزود: رگبار و تندباد لحظه ای تا فردا ادامه دارد و بارش های نقطه ای می تواند منجر به سیلابی شدن رودخانه های فصلی شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد:  .مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با ابراز نگرانی از کم بارشی ها و متعاقب با آن، فعالیت کانونهای گردوغبار تصریح کرد: از ابتدای سال زراعی تاکنون ۱۲۲ میلیمتر بارش در استان اصفهان ثبت شده که نسبت به میانگین بلند مدت با ۳۴ درصد کاهش همراه است.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون،هوای اصفهان در  ۲۱ روز آلوده بود که علت اصلی آن فعالیت  کانونهای گردوغبار در اثر کم بارشی هاست.

شیشه فروش گفت: عدم تغذیه رطوبتی سامانه های بارشی باعث شده که بارشهای موثری در بهار رخ ندهد و انرژی این سامانه ها به صورت تندباد تخلیه شود.

وی اعلام کرد: از امروز تا فردا هم شاهد وزش تندباد لحظه ای در مناطق شمالی و مرکزی استان اصفهان هستیم و فردا در مناطق غرب، جنوب و مناطق مرکزی بارشهای ناگهانی و محلی و خیزش گردوغبار را خواهیم داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: توصیه می شود در این روزها نسبت به کوه نوردی، چرای دام در حاشیه رودخانه ها و مناطق مرتفع اجتناب شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =