• ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
  • کد خبر: 14510
  • readingTime: ۱ دقیقه
مهدی مهدی‌پور

هافبک اصفهانی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: خدا را شکر بازی با ذوب آهن را بردیم و باید به بازی بعدی فکر کنیم.

به گزارش ایراسین، مهدی مهدی‌پور هافبک اصفهانی تیم فوتبال استقلال تهران پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: ما در دو بازی گذشته نتایج خوبی نگرفتیم، علیرغم اینکه حق‌مان نبود. این بازی با تیم خوب ذوب‌آهن، قرعه سختی برای ما در جام حذفی بود، اما خدا را شکر بازی را بردیم.

وی با بیان اینکه موقعیت‌های خوبی هم داشتیم و می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم، افزود: ذوب‌آهن تیم خوب و بابرنامه‌ای بود. سعی کردند که راه‌های نفوذ را ببندند، اما خدا را شکر توانستیم پیروز میدان شویم.

مهدی مهدی‌پور در پاسخ به سئوال مبنی بر اُفت تیم استقلال پس از بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: ما اُفتی نداشتیم، شکل بازی‌مان، کاری که انجام دادیم و موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم، خوب بود. فقط دو بازی در نتیجه‌گیری خوب عمل نکردیم که آن هم اتفاقات فوتبال است. خدا را شکر این بازی را بردیم و باید به بازی بعدی فکر کنیم.

هافبک اصفهانی تیم فوتبال استقلال تهران درباره عملکرد متفاوت تیمش در دو نیمه گفت: این مسئله به شکل بازی ذوب‌آهن ارتباط داشت که نیمه اول آنها سعی کردند راه‌های نفوذ را ببندند و با سیستم ۱-۴-۵ بازی می‌کردند که منطقی هم بود. در نیمه دوم وقتی ما گل زدیم، تیم ذوب‌آهن بالاتر بازی کرد و شکل بازی عوض شد. در این مدل بازی‌ها ما خیلی بهتر کار می‌کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =