• ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
  • کد خبر: 14482
  • readingTime: ۱ دقیقه
قاسم حدادی‌فر

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: خداحافظی در زمین فوتبال مسلماً با خداحافظی در شرایطی که مصدوم هستم فرق دارد.

به گزارش ایراسین، قاسم حدادی‌فر کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره پارگی رباط صلیبی‌اش در جمع خبرنگاران گفت: مصدومیت برای هر فوتبالیستی سخت است، خصوصاً مصدومیت رباط صلیبی که برای سه بار تکرار شود. به هر حال این اتفاقی بود که رخ داد و نمی‌توانم فقط به گذشته برگردم و ناراحت باشم. خدا را هم شکر می‌کنم و مهم این است که بتوانم دوباره سلامتی کامل خود را به دست بیاورم.

وی ادامه داد: در این مدت هم خیلی‌ها با پیام‌های‌شان به من دلگرمی دادند که باید از آنها تشکر کنم. از همه دوستانم و همچنین بازیکنان ذوب‌آهن تشکر می‌کنم، همینطور از مدیرعامل باشگاه و اعضای کادر فنی به خصوص مجتبی حسینی سرمربی تیم، از دکتر کیهانی هم کمال تشکر را دارم و در این مدت اتفاقاتی رخ داد که باعث خوشحالی من شد.

قاسم حدادی فر درباره خداحافظی از فوتبال گفت: فعلاً که تازه جراحی کردم و تا چند ماه نمی‌توانم فوتبال بازی کنم و مسئله مهم این است که دوباره سلامتی‌ام را به دست بیاورم. خداحافظی در زمین فوتبال مسلماً با خداحافظی در شرایطی که مصدوم هستم فرق دارد و من هم دوست دارم که در زمین مسابقه فوتبال را کنار بگذارم. حالا باید ببینم شرایطم چه خواهد شد و برای بازگشت به فوتبال باید با پزشک معالجم و همچنین مربی بدنسازم مشورت کنم، امیدوارم بهترین اتفاق برایم رخ دهد.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در پایان پیرامون بازی امروز تیمش با استقلال تهران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به میزبانی ورزشگاه آزادی اظهار داشت: ما در لیگ برتر استقلال را شکست دادیم و بچه‌ها نمایش درخشانی داشتند، بازی جام حذفی یک بازی متفاوت است و استقلال هم دنبال جبران دو شکست اخیر است، با این حال من امیدوارم بچه‌ها دوباره با درخشش خود استقلال را شکست دهند تا به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =