• ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۳
  • کد خبر: 14508
  • readingTime: ۱ دقیقه
فرهاد مجیدی و قائدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: نیمه دوم یکی از زیباترین بازی‌های استقلال را به نمایش گذاشتیم.

به گزارش ایراسین، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از برتری ۲ بر یک مقابل ذوب‌آهن اصفهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: بازی امروز دو نیمه متفاوت داشت، نیمه اول اصلا خوب نبودیم، اما نیمه دوم یکی از زیباترین بازی‌های استقلال را به نمایش گذاشتیم. با این حال مشکل قبلی را داشتیم و از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم.

وی با بیان اینکه در دیدار با پرسپولیس و ذوب‌آهن در لیگ برتر مستحق شکست نبودیم، افزود: باید با بازیکنانم صحبت کنیم تا این مشکل را برطرف کنیم. بازی‌ها فشرده است و موقعیت به راحتی به دست نمی‌آید. در کل از عملکرد بازیکنان راضی هستم و امیدوارم در دیدارهای بعدی موفق باشیم.

فرهاد مجیدی پیرامون عدم شادابی در تیم استقلال گفت: لیگ قهرمانان آسیا سخت بود، بیشتر اعضای تیم ما بعد از آسیا خسته بودند. دربی را داشتیم و بازیکنان انرژی زیادی گذاشتند. تیم ما پس از آسیا خسته است و شادابی قبلی را ندارد. هر سه چهار روز بازی می‌کنیم و زمان ریکاوری کم است و سعی می‌کنیم از بازیکنان دیگر استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص نمایش متفاوت تیمش در بازی با ذوب‌آهن اظهار داشت: با تعویضی که انجام دادیم، روند بازی را به طور کلی عوض کردیم. اسماعیلی را یک خط جلو بردیم و توانستیم نتیجه بگیریم.

وی در واکنش به این سؤال که گفته می‌شود شیخ دیاباته مصدوم نیست و به دلیل عدم دریافت مطالباتش در تمرینات شرکت نمی‌کند، گفت: پس از بازی با پرسپولیس هیچ اطلاعی از این بازیکن ندارم و او را ندیده‌ام. کادر پزشکی به من گفته که مصدوم است و فیزیوتراپی می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =