سرهنگ محمدی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان اعلام کرد: از روز شنبه، اول خردادماه، طرح محدودیت زوج و فرد در هسته مرکزی کلانشهر اصفهان برقرار می شود.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اعلام کرد: از روز شنبه، اول خردادماه، طرح محدودیت زوج و فرد در هسته مرکزی کلانشهر اصفهان برقرار می شود.

وی افزود: طرح زوج و فرد در رینگ اول کلانشهر اصفهان در دوشیفت ۹ تا ۱۴ و بعدازظهر از ساعت ۱۶ تا ۲۱ است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان تصریح کرد: بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا محدودیت تردد شبانه با نظارت دقیق از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در تمام شهرستانهای استان اصفهان در حال اجراست و ورود و خروج به شهرهای نارنجی استان اصفهان مشمول جریمه می شود.

خدمات وکالت نامه بدون نوبت اینترنتی

وی گفت: متقاضیانی که وکالت‌نامه‌های آنها در آخرین روز اعتبار است به بدون نوبت اینترنتی به آنها خدمات تعویض پلاک ارائه می‌شود.

وی افزود: شرط استفاده از این تبصره این است که وکالت‌نامه این اشخاص در زمان تعطیلی مراکز تعویض پلاک اعتبار داشته باشد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط نوبت‌دهی و افزایش تقاضا جهت تعویض پلاک تاکید می‌شود اعتبار وکالت نامه‌های تنظیمی حداقل یک هفته تا ده روز کمتر نباشد. مالکان می توانند از طریق سایت راهور ۱۲۰ نسبت به صورت وضعیت خلافی وسیله نقلیه خود مطلع شوند.

وی افزود: بر اساس ماده ۲۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی راهنمایی و رانندگی، ناجا مکلف است امکان دسترسی رانندگان و مالکان به صورت وضعیت خلافی وسایل نقلیه آنها را فراهم کند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: لازم است دسترسی به صورت وضعیت خلافی از طریق شبکه‌های تارنما (وب سایت) یا تلفن گویا فراهم شود و از طریق پست یا سامانه‌های سیستم‌های الکترونیکی و مخابراتی، سالانه به مالکان وسایل نقلیه صورت وضعیت تخلفات و میزان جرایم وسایل نقلیه متعلق به آنها را اعلام کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =