• ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
  • خبرنگار: Yousof-nasr
  • کد خبر: 14395
  • readingTime: ۱ دقیقه
رمز ارز

در ۲۴ ساعت گذشته بازار رمزارزها به دلیل ریزش بیت‌کوین روندی نزولی پیدا کرد و اکثر ارزها وارد فاز اصلاحی شدند. ریزش تا کجا ادامه دارد؟

به گزارش ایراسین، به نظر می‌رسد اصلاح بازار شروع شده است. جنگ عرضه و تقاضا تا کجا ادامه دارد؟

چند وقتی بود که کارشناسان یک اصلاح قیمتی منطقی در بازار کریپتوکارنسی را پیش‌بینی می‌کردند و به نظر می‌رسد حالا این اصلاح شروع شده  و لیدر بازار از قیمت ۵۹ هزار دلار تا ۴۴ هزار دلار ریزش کرده است. احتمالا این روند نزولی تا محدوده ۴۲ هزار دلار هم ادامه داشته باشد.

اگر بیت‌کوین نتواند محدوده ۴۲ هزار دلار را حفظ کند هیجان فروشنده افزایش پیدا می‌کند و ممکن است ریزش تا محدوده ۳۰ هزار دلار هم ادامه پیدا کند.

جنگ در بازار رمزارزها / اصلاح شروع شده است!

کاردانو که در جریان معاملات دیروز به ۲/۴ دلار هم رسیده بود تا محدوده دو دلار ریزش کرده است و دوج‌کوین هم محدوده حمایتی ۴۸ سنت را از دست داده و طبق تحلیل‌ها از دست رفتن این محدوده برای دوج‌کوین می‌تواند ریزش تا ۳۷ سنت را به دنبال داشته باشد.

ریپل و پولکادات از دیروز حدود ۱۴ درصد ریزش کردند و تمام بازدهی مثبتی که در جریان معاملات چند روز گذشته حاصل کرده بودند را پس گرفتند.

جنگ در بازار رمزارزها / اصلاح شروع شده است!

در این میان ارز دیجیتال شیبا روندی صعودی پیدا کرده و حدود پنج درضد درصد در ۲۴ ساعت گدشته رشد کرده است.

بهتر است فعالان بازار رمزارزها حدضرر داشته باشند زیرا در مقطع کنونی روند بازار سهام نزولی است و ممکن است بازار در جریان ریزش‌ها زیان زیادی به کسانی که حد ضرر ندارند متحمل کند.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =