سرهنگ محمدی

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از تمدید لغو طرح زوج و فرد تا پایان خردادماه در کلانشهر اصفهان خبر داد و گفت: جریمه غیرقانونی افراد به هیچ عنوان بخشودنی نیست و مردم از مراجعه غیرضروری به دفاتر پلیس خودداری کنند.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایراسین اظهار داشت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و با تصویب ستاد استانی مبارزه با کرونا و کاهش سفر با وسائل نقلیه عمومی طرح زوج و فرد به تا پایان خردادماه اجراء نمی شود.  

وی افزود: بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا محدودیت تردد شبانه با نظارت دقیق از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در تمام شهرستانهای استان اصفهان در حال اجراست و ورود و خروج به شهرهای نارنجی استان اصفهان مشمول جریمه می شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: خدمات پلیس راهور به مردم برقرار است اما مراجعات غیرضروری مردم افزایش یافته است؛ این درحالی است که به مواردی که قانونی مجوز تردد داشته اند و مشمول جریمه شده اند رسیدگی می شود و جای نگرانی نیست.

وی اضافه کرد: اما جریمه افرادی که قانون را رعایت نکردند، از آنجایی که سلامت عمومی جامعه را به خطر انداخته اند بخشودنی نیست و از مراجعه غیرضروری به پلیس خودداری کنند چراکه اعتراض آنها ترتیب اثر نخواهد شد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =