بارش باران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بارشهای امروز در اصفهان خسارتی به همراه نداشته است و با بارشهای ده روز اخیر بندهای آبخیزداری در شمال اصفهان آبگیری شدند.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: در دو روز گذشته نوار شمالی استان اصفهان تحت تاثیر بارشها قرار گرفته است و بعدازظهر شنبه در مناطق مرکزی و غرب استان اصفهان شاهد رگبار بودیم.

وی افزود: جریان های همرفتی و ابرهای کومولوس در بعدازظهر و آغاز شب بارشهای ناگهانی را موجب می شوند که امروز هم در شهرستان های فلاورجان، مبارکه، لنجان، اصفهان، نجف آباد بارش هایی رخ داد که شدت این بارشها در دامنه کوهپایه ها است و تاکنون بارشهای روز شنبه در اصفهان خساراتی در بر نداشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان به برگزاری جلسه ای در رابطه با میزان خسارات ناشی از سیل در استان اصفهان پرداخت و گفت: در ده روز گذشته خسارت های بارشهای ناگهانی بالغ بر ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به پل ها، معابر بوده است.   

وی اضافه کرد: طوفان گردوغباردرشب گذشته در شهرستان کاشان شدت داشت و با بارشهای ده روز اخیر بندهای آبخیزداری در مناطق شمالی استان اصفهان آبگیری شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =