• ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴
  • خبرنگار: Yousof-nasr
  • کد خبر: 14271
  • readingTime: ۱ دقیقه
ارز دیجیتال - رمز ارز - ارزهای دیجیتال

در حالی که بیت‌کوین روندی نزولی دارد و زیر ۵۰ هزار دلار معامله می‌شود برخی از ارزهای نسل سوم روندی صعودی دارند.

به گزارش ایراسین، ارزهای نسل سوم سرعت تراکنش بالاتری نسبت به سایر ارزها دارند و به عقیده کارشناسان یکی از دلایل عدم صعود بیت‌کوین هم بالا بودن کارمزد و سرعت تراکنش پایین این ارز است.

بیت‌کوین در محدوده ۴۹ هزار دلار معامله می‌شود و این موضوع خبر بدی برای بازار محسوب می‌شود زیرا کارشناسان عقیده دارند ریزش از محدوده ۵۰ هزار دلار می‌تواند نشانه تداوم ریزش این ارز باشد.

ارزهایی مانند کاردانو و پولکادات روندی رو به رشد دارند و از دیروز حدود ۱۵ درصد رشد کردند و این در حالیست که مارکت بازار کریپتو روندی نزولی دارد.

ارز بایننس‌کوین بعد از خبر تحقیق آمریکا در رابطه با اقدامات صرافی بایننس محدوده ۶۰۰ دلار را از دست داد و روندی نزولی به خود گرفت.

برخی از تحلیل‌ها حاکی از این است که روند بلندمدت بیت‌کوین با وجود ریزش زیاد هنوز صعودی است و این ارز در بلندمدت اهداف بالاتری دارد. اما برخی از کارشناسان عقیده دارند بیت‌کوین باید یک اصلاح منطقی داشته باشد و بعد دوباره شروع به رشد کند و شاید این اصلاح تا کانال ۳۰ هزار دلار ادامه داشته باشد.

خوشبختانه یک حمایت مهم در محدوده ۴۲ هزار دلار وجود دارد که به نظر می‌رسد حمایت معتبری است و بیت‌کوین در این محدوده خوب کف‌سازی کرده است و باید امیدوار باشیم این ارز این محدوده را از دست ندهد.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =