کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: ۱۸ شهرستان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند و سه شهرستان خوروبیابانک، بوئین میاندشت و برخوار به وضعیت زرد رنگ با خطر متوسط رسیدند.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: شهرستانهای اصفهان، لنجان، فلاورجان، نجف آباد، تیران وکرون، آران و بیدگل، فریدن، اردستان، شاهین شهر و میمه، سمیرم، کاشان، نائین و نطنز، خوانسار، چادگان، فریدونشهر، گلپایگان، مبارکه و خمینی شهر در وضعیت پرخطر با رنگ بندی نارنجی هستند.

وی افزود: شهرستانهای دهاقان و شهرضا در وضعیت پرخطر با رنگ بندی قرمز قرار دارند و سه شهرستان خوروبیابانک، بوئین میاندشت و برخوار در وضعیت زرد با خطر متوسط هستند.  

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه هنوز موردی از ابتلا به کرونا هندی در اصفهان مشاهده نشده است، اعلام کرد: در شبانه روز گذشته از سه هزار و ۲۷۳ بیمار مشکوک به کرونا یک هزار و ۹۴ مورد قطعی شناسایی شد و ۳۱۴ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر۲۵۷ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز  هزار و ۹۹۷ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۳۸۹ نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر۲۴ بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته ۲۳ موردفوت شده قطعی و مشکوک داشتیم که ۱۵نفر با علائم مثبت قطعی کرونا جان باختند. 

«نارنجی»؛ رنگ بندی غالب کرونا در اصفهان/سه شهرستان زرد شدند!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =