• ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹
  • کد خبر: 14071
  • readingTime: ۱ دقیقه
سید مجتبی حسینی

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: مقابل تیم استقلال تهران به ارائه یک بازی قدرتمند محکوم هستیم.

به گزارش ایراسین، سید مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال تهران اظهار داشت:  فکر می‌کنم در مقطعی از فصل قرار گرفتیم که برای همه تیم‌ها مقطع حساسی است، چه برای تیم‌های بالای جدول و چه برای تیم‌های پایین جدول واقعا دوره‌ حساسی است. این حساسیت باعث می‌شود که از نظر کیفی بازی‌ها خوب باشد و روی کیفیت بازی‌ها تاثیر بگذارد.

 وی در ادامه با بیان اینکه با شرایطی که داریم سعی می‌کنیم در این مقطع جلوی حریفان با قدرت و قوی ظاهر شویم، افزود: مقابل تیمی بازی داریم که در شرایط خوبی است و بازی‌های خوبی در لیگ قهرمانان داشته است. تیم استقلال تهران کادر خیلی زیرکی دارد که بر اساس داشته‌های‌شان چیدمان خوبی دارند.

سید مجتبی حسینی بیان داشت: در ۶ بازی‌ لیگ قهرمانان آسیا، تیم استقلال سیستم‌های مختلف خوبی را به نمایش گذاشتند و در سیستم‌ها هم موفق بودند. این موضوع وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند ولی ما هم براساس داشته‌هایمان سعی می‌کنیم استراتژی خوبی برای این بازی در نظر بگیریم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن در پایان گفت: الان بیست و چهار روز است که بازی رسمی نداشته‌ایم و این کار را برای ما سخت می‌کند اما با همه شرایطی که داریم محکوم به ارائه یک بازی خیلی قوی و با برنامه و محکم مقابل تیم خوب استقلال هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =