• ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
  • کد خبر: 14030
  • readingTime: ۱ دقیقه
شیخ دیاباته

شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران مشکلی برای بازی با ذوب آهن ندارد و ممکن است در این دیدار به میدان برود.

به گزارش ایراسین، تیم فوتبال استقلال تهران بعد از پشت سر گذاشتن مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و بازگشت از عربستان، در نخستین دیدار خود که در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر ایران است در ورزشگاه آزادی از تیم ذوب آهن اصفهان پذیرایی می‌کند تا در صورت پیروزی در این بازی این فرصت را داشته باشد که (با توجه به بازی مستقیم سپاهان و پرسپولیس) فاصله امتیازی شان با یک یا هر دو تیم بالای جدول کم کند.

شیخ دیاباته بهترین گلزن فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران و بهترین گلزن آبی پوشان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که در همین رقابت‌ها با مصدومیتی جزیی مواجه شده بود، بعد از بازگشت این تیم به تهران در تمرینات گروهی شرکت کرد.

با وجود اینکه شیخ دیاباته با مصدومیتی جزیی مواجه است، اما بعید به نظر می‌رسد او برای دیدار مقابل ذوب آهن مشکلی داشته باشد و چنانچه اتفاق خاصی روی ندهد، مثل اغلب دیدارهای آبی پوشان شیخ یکی از یازده بازیکنی است که از ابتدا در ترکیب تیمش قرار خواهد گرفت.

این را باید اضافه کرد که سازمان لیگ فدراسیون فوتبال دیدار استقلال با ذوب آهن و پرسپولیس با سپاهان را 48 ساعت به تعویق انداخت تا مصدومان تیم های سوگلی شان به بازی با ذوب آهن و سپاهان برسند!!!

دیدار استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان از هفته بیست و دوم لیگ برتر ایران، از ساعت ۲۲:۱۵ یکشنبه شب ۱۹ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =