ذوب آهن

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و دوم لیگ برتر ایران مقابل ذوب آهن اصفهان تن به شکست دو بر صفر داد.

به گزارش ایراسین، در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران تیم های استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان یکشنبه شب (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار را ذوبی ها با نتیجه دو بر صفر پیروز شدند تا با ۲۱ امتیاز به رده سیزدهم جدول رده بندی صعود کنند و استقلال با همان ۳۴ امتیاز در رده سوم فاصله خود را با سپاهان و پرسپولیس افزایش داد.

استقلال با توجه به اینکه تیم های سپاهان و پرسپولیس به نتیجه یک بر یک رسیده بودند با روحیه ای مضاعف بازی را خوب آغاز کرد اما این تیم میهمان بود که دقیقه ۶ توسط وحید محمدزاده به گل رسید.

پس از گل برتری نماینده اصفهان، استقلال بازی را در دست گرفت و حملات زیادی را روی دروازه ذوب آهن ترتیب داد اما واکنش های خوب شهاب گردان و بی دقتی مهاجمان آبی پوش باعث شد شاگردان مجیدی با شکست یک بر صفر به رختکن بروند.

بازی در نیمه دوم آرام دنبال می شد تا اینکه دقیقه ۶۰ عارف غلامی در میانه زمین دچار اشتباه شد و با توپ گیری مجتبی حقدوست همراه شد که این بازیکن توپ را برای میلاد جهانی مهیا کرد و این بازیکن با ضربه زیبا دروازه استقلال را برای دومین بار باز کرد.  

پس از دومین گل ذوب آهن فرهاد مجیدی چهار مهاجم در زمین گذاشت تا گل های خورده را جبران کند، اما درخشش گردان باعث شد ذوب آهن با برتری دو بر صفر به اصفهان برگردد.

 ترکیب استقلال: رشید مظاهری، سید احمد موسوی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، محمد نادری، مسعود ریگی (سعید مهری ۹۱)، هرویه میلیچ (آرمان رمضانی۶۵)، سبحان خاقانی (ارسلان مطهری۵۳)، آرش رضاوند (مهدی مهدی پور۴۶)، شیخ دیاباته و  مهدی قایدی         سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب ذوب آهن: شهاب گردان، وحید محمدزاده، عبدالله حسینی، میلاد جهانی(علی خدادادی۷۵)، مسعود ابراهیم زاده، رضا محمودآبادی (سید محمد قریشی۴۶)، پیمان رنجبری (مارکو بیدوف۹۳)، محمدعلی کاظمی، سینا اسدبیگی، محمد سلطانی مهر، مجتبی حق دوست (مهرداد قنبری۸۶)              سرمربی: مجتبی حسینی

تیم داوری: رضا عادل، محمدرضا منصوری و مهدی الوندی / داور چهارم: امیر ایار

کارت زرد: رضا محمود آبادی (۱۵)، پیمان رنجبری (۴۵)، محمدعلی کاظمی (۵۱) از ذوب آهن -آرش رضاوند (۲۴) از استقلال

دقایق حساس:

*گل اول ذوب آهن دقیقه ۶ توسط وحید محمدزاده: ارسال ضربه خطا  حقدوست با ضربه سر وحید محمد زاده تبدیل به گل شد.

دقیقه ۱۱: ارسال سیداحمد موسوی از سمت راست با ضربه سر شیخ دیاباته همراه شد که توپ خطرناک او را شهاب گردان به زیبایی با یک دست راهی کرنر کرد.

دقیقه ۲۷: ضربه محکم مسعود ریگی از پشت محوطه جریمه را شهاب گردان با کف دست به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۰: شیخ دیاباته در پشت شش قدم پاس عرضی سبحان خاقانی را به سمت دروازه ذوب آهن شلیک کرد که شهاب گردان با کف دست به کرنر فرستاد.

دقیقه ۵۸: ارسال محمد نادری از سمت چپ به ارسلان مطهری رسید که ضربه این مهاجم را گردان به کرنر فرستاد.

*گل دوم ذوب آهن دقیقه ۶۰ توسط میلاد جهانی: اشتباه عارف غلامی در میانه زمین با توپ گیری مجتبی حقدوست همراه شد که این بازیکن توپ را برای میلاد جهانی مهیا کرد و این بازیکن با ضربه زیبا دروازه استقلال را برای دومین بار باز کرد.

دقیقه ۷۰: ارسال ارسلان مطهری به دیاباته رسید که هیچ ضربه سر این بازیکن را گردان خیلی راحت مهار کرد.

دقیقه ۷۶: ارسال مستقیم در سمت چپ به قایدی رسید و ارسال این بازیکن در محوطه شش قدم به دیاباته رسید ولی این بازیکن دروازه تقریبا خالی ذوب آهن را نتوانست باز کند.

دقیقه ۸۰: قایدی با یک شوت محکم دروازه ذوب آهن را تهدید کرد که توپ پس از برخورد به سر مدافع ذوب آهن به بیرون رفت.

دقیقه ۸۲: ضربه ایستگاهی مهدی مهدی پور را گردان راهی کرنر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =