سیل

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: سیل به ۵۵ کیلومتر از راهها و ۴۰ دستگاه پل در جاده های استان اصفهان خسارت وارد کرد.

به گزارش ایراسین و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، مهدی خضری، مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، با اعلام اینکه سیل دو روز گذشته به ۵۵ کیلومتر از راههای استان و ۴۰ دستگاه پل در جاده های  استان اصفهان خسارت وارد کرده است، اظهار کرد: جاری شدن سیل اخیر در محورهای حوزه استحفاظی شهرستان های کاشان، نطنز، اردستان، نائین، خور و بیابانک بود که بیشترین میزان خسارت در شهرستان خور و بیابانک است.

وی افزود ۲۲۰ نفر نیروی راهدار با استفاده از  ۴۲ دستگاه ماشین آلات در اکیپ های راهداری طبق پیش بینی های قبلی در محل حاضر و اقدامات لازم را بصورت واکنش سریع انجام دادند.

خضری تصریح کرد: بیشترین خسارات ناشی از سیل دو روز گذشته به راههای شهرستان خور و بیابانک وارد شد و تلاش مستمر راهداران و ماشین آلات راهداری برای تردد روان ادامه دارد.

گفتنی است که وضعیت ترافیکی استان اصفهان در روز سه شنبه در محور خور - چاه ملک به علت خطر سیلاب به داخل روستا و تخریب کمربندی توسط دهیاری برای جلوگیری از ورود سیلاب مسدود است و تردد از داخل روستا برقرار است. محور بیاضه - رباط واقع در استان یزد هم به دلیل آبگرفتگی مسدود و از سمت استان اصفهان با نصب تجهیزات ایمنی مسدود اعلام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =