منصور شیشه فروش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از سازمان حفظ نباتات کشور درخواست می شود ۱۰ میلیارد تومان برای مقابله با هجوم ملخ ها در استان اصفهان کمک کند. در سال گذشته اعتبار ۱۲ میلیاردی برای مهار فعالیت ملخ ها تخصیص یافت.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به استقرار ۸ تیم مقابله با ملخ های صحرایی در شهرستان های سمیرم، دهاقان و شهرضا اظهار کرد: در ۸ سال گذشته گزارشی از ورود ملخ های صحرایی به استان اصفهان نداشتیم.

وی افزود: ملخ های بومی در مزارع سبزیجات شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل مشاهده شده است. در ۱۰۰ هکتار از این اراضی کشاورزی سم پاشی شده است و پایش و نظارت در مقابله با فعالیت این ملخ ها در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: در سال گذشته برای مقابله با هجوم ملخ ها در ۱۲ هزار هکتار از اراضی کشاورزی اصفهان پایش شده است و امسال هم در همین مساحت در اکثر شهرستانهای استان اصفهان مقابله با هجوم ملخ ها انجام می شود.

وی اضافه کرد: از سازمان حفظ نباتات کشور درخواست می شود ۱۰ میلیارد تومان برای مقابله با هجوم ملخ ها در استان اصفهان کمک کند. در سال گذشته اعتبار ۱۲ میلیاردی برای مهار فعالیت ملخ ها تخصیص یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =