منصور شیشه فروش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در شبانه روز گذشته بارش باران در مناطق شمالی خساراتی به همراه داشته است و منطقه «بازیاب» شهرستان خوروبیابانک بیشترین میزان بارشها را داشت.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به بارشهای اصفهان در شبانه روز گذشته اظهار کرد: این سامانه از دریای سیاه مناطق شمالی کشور را در برگرفت و از روز گذشته نواحی شمالی استان اصفهان هم تحت تاثیر این موج قرار گرفته است.

وی افزود: این سامانه بارشی در ۲۴ ساعت گذشته شهرستانهای کاشان، نطنز، اردستان، نائین، خوروبیابانک و برخوار را در برگرفت و بیشترین میزان بارشها در ایستگاه «بازیاب» با ۴۳ میلیمتر ثبت شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اعلام کرد: بیشترین بارشها را در منطقه «بازیاب» شهرستان خوروبیابانک داشتیم و در بقیه مناطق استان بین ۲ الی ۳ میلیمتر بارندگی رخ داد.

وی گفت: به علت بارشهای رگباری در شبانه روز گذشته خساراتی به جاده های ارتباطی، معابر و منازل مسکونی روستایی وارد شد و به ۴۵ دستگاه خودرو هم امدادرسانی شد و از ۲۷ واحد مسکونی تخلیه آب توسط ۳۲ تیم امدادی انجام گرفت.

شیشه فروش تصریح کرد: بارشهای باران تا عصر امروز در شهرستان خور و شرق استان اصفهان ادامه دارد و به طور موقت محور خور به جندق و جندق به خور مسدود شد. بارشهای شبانه روز گذشته باعث سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی در بخش های جرقویه، زواره، بخش مرکزی نطنز و نیز مناطق فرخی و چاه ملکی و بیاضه، هفتومان و شهر خوروبیابانک شد.

وی افزود: روستای بیاضه شهرستان خوروبیابانک بیشترین خسارت را در اثر بارشهای شبانه روز گذشته داشته است و به یک واحد معدنی در این روستا خسارت وارد شد و ۲۰ راس دام هم در این روستا تلف شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: جاده قدیم مهاباد-اردستان دچار آب گرفتگی شد و به رشته قنوات در این مناطق خساراتی وارد شد که فردا با جمع بندی گزارش ها میزان خسارات وارد شده براورد می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =