• ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
  • کد خبر: 13870
  • readingTime: ۲ دقیقه
سعید برخورداری

دروازه‌بان تیم العربی قطر گفت: متاسفانه کرونا و بازیکنان مصدوم سبب ضربه به تیم العربی شده و شاید قهرمانی را از دست بدهیم.

به گزارش ایراسین، سعید برخورداری لژیونر اصفهانی هندبال ایران پیرامون حضورش با تیم العربی قطر در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: در این مسابقات در گروه اول با کازرون همگروه شدیم. نیروی زمینی شهید شاملی کازرون از تیم‌های خوب ایران است، البته سایر تیم‌های این گروه هم خوب هستند. قطعا در این گروه شاهد مسابقات خیلی جذاب خواهیم بود.

وی ادامه داد: تیم العربی قهرمان دوره قبل این مسابقات بوده است. اکنون هم هدف اصلی اش دفاع از عنوان قهرمانی است. من برای نمایندگان ایران در این مسابقات آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشند.

سعید برخورداری در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا در قطر اردوهای تیم ملی برای آماده‌سازی مسابقات قهرمانی آسیا آغاز شده است گفت: هنوز در قطر دو جام امیر کاپ و قطر کاپ و همچنین جام باشگاه‌های آسیا باید انجام شود. فکر می‌کنم اردوهای تیم ملی قطر تا بعد از جام باشگاه‌های آسیا آغاز نشود.  

گلر تیم ملی هندبال افزود: قرار است اردوهای تیم ملی قطر بعد از جام باشگاه‌های آسیا آغاز شود. البته اردوهای قطر مداوم است یعنی بازیکنان ۵ ماه کامل برای مسابقات به اردو خواهند رفت. این اردوها تا زمان مسابقات ادامه دارد و در این شرایط بازیکنان می‌توانند در زمان مسابقات خیلی آماده و هماهنگ باشند.

امیدوارم تیم ملی ایران به هدف اصلی که کسب مقام در آسیا است برسد

گلر تیم هندبال العربی قطر در پاسخ به این سوال که آیا برای انتخاب سرمربی تیم ملی ایران و آغاز اردوها دیر نشده است گفت: نظری ندارم قطعا فدراسیون در آینده تصمیمات خود را خواهد گرفت. امیدوارم تیم ملی ایران به هدف اصلی که کسب مقام در آسیا است و لیاقتش را هم دارد برسد.

وی در مورد شکست تیم العربی در هفته هفدهم لیگ هندبال قطر مقابل تیم الدحیل گفت: بازی را خوب شروع کردیم اما تعداد بازیکنانمان خیلی کم بود. در کمال تعجب تست یکی دیگر از بازیکنانمان هم مثبت شد و کلا با ۸ بازیکن وارد میدان شدیم که کارمان خیلی سخت بود و خیلی اذیت شدیم.

سعید برخورداری افزود: متاسفانه اتفاق خیلی عجیبی است. با وجودی که دوز اول واکسن را زده بودیم تست یکی از بازیکنانمان در هفته قبل مثبت شد. این هفته هم تست یک بازیکن دیگر مثبت شد. البته حال عمومی هر دو بازیکن خوب است اما باید مدت قرنطینه را بگذرانند. البته در بازی رفت این اتفاق برای تیم الدحیل افتاد اما ما در بازی شب گذشته از غیبت بازیکنان خیلی ضربه خوردیم. بازی را خیلی خوب شروع کردیم ولی هر چه به آخر رسیدیم انرژی بازیکنان تحلیل رفت و در نهایت با دو اختلاف شکست خوردیم. من ۶۰ دقیقه کامل در زمین بودم و ۱۴ سیو داشتم. از عملکردم راضی بودم .

برخورداری گفت: هفته آینده مقابل تیم الوکره بازی داریم که باید آن بازی را ببریم. بازیکنانی که تست شان مثبت شده بایستی بعد ۹ روز تست دهند و اگر منفی شد به تیم اضافه خواهند شد. متاسفانه کرونا و بازیکنان مصدوم سبب ضربه به تیم شدند و شاید قهرمانی را از دست بدهیم. ما باید در هفته آینده الوکره رو ببریم و برای قهرمانی باید امیدوار باشیم.

منبع: ایسنا 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =