• ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۵
  • کد خبر: 13845
  • readingTime: ۲ دقیقه
اسماعیل خلیل زاده

اسماعیل خلیل زاده، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال تهران اخبار منتشر شده مبنی بر بازداشت خود را تکذیب کرد.

به گزارش ایراسین، در حالی که از چند روز گذشته اخباری مبنی بر بازداشت اسماعیل خلیل زاده رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال به دلیل اتهام های اقتصادی منتشر شده بود، خلیل زاده در واکنش به خبر بازداشتش که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است گفت: اگر بازداشت بودم قاعدتا موبایل نداشتم که بتوانم با شما صحبت کنم. واقعیت این است بنده در حال حاضر در هتل محل اقامتم روی تخت هستم و به خاطر پاسخگویی به تماس شما از روی تخت بلند شدم.

وی افزود: فضای مجازی را که می شناسید. یک نفر چیزی می گوید و می نویسد، هزاران کانال و پیج آن را بازنشر می کنند که فلانی بازداشت شده، این کار را کرده و آن کار را کرده است. همه فضای مجازی هم که قابل پیگیری کردن نیست. مطمئنا رسانه ها به دنبال حقیقت هستند و نمی توانند شایعه منتشر کنند. این شایعات هم از سوی باندی در استان گیلان منتشر می شود که چند کانال تلگرامی هستند که قصد آنها تخریب چهره بنده است، دلیل هم این است که از من چندصد میلیون تومانی باج می خواستند و من هم چون به آنها باج ندادم شروع کرده اند به حمله کردن و متاسفانه برخی اخبار را به دروغ در فضای مجازی منتشر کرده اند، اما از همین تریبون اعلام می کنم بنده بازداشت نیستم بلکه به دلیل ابتلای مجدد به کرونا در قرنطینه هستم. در دو سه سال گذشته با چنین اخبار مشابهی در فضای مجازی روبرو بوده ام اما همه می دانند فضای مجازی با فضای حقیقی فرق می کند.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال که برای دومین بار در طول یکسال گذشته به ویروس کرونا مبتلا شده است ادامه داد: در حال حاضر با توجه به درگیری ریه‌هایم و ابتلای دوباره به کرونا دوران قرنطینه را سپری می کنم اما از همین محل قرنطینه امور باشگاه استقلال را پیگیری می کنم و البته حالم بهتر است و رو به بهبودی هستم. فکر می کنم باید پس از پایان آنتی بادی این دوره کرونایم، حتما واکسن تزریق کنم وگرنه بدنم در مقابل ویروس اصلا مقاوم نیست.

خلیل زاده با بیان اینکه در اولین فرصت اقدامات لازم را برای باز کردن پنجره نقل و انتقالات استقلال انجام خواهیم داد، گفت: این قول را به هواداران و علاقمندان به استقلال می دهم که در این موضوع جای هیچ نگرانی نیست و هفته آینده پنجره باز می شود. استقلال هم بازیکنان خوبی در فصل نقل و انتقالات می گیرد تا برای آسیا آماده شود و اسکلت مدنظر فرهاد مجیدی هم حفظ می شود و امیدوارم در ادامه لیگ و جام حذفی استقلال با فرهاد مجیدی موفق باشد.

وی در پایان با اشاره به طلب تیم های ایرانی از ای اف سی و درآمدی که از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا عاید استقلال و دیگر تیم های ایرانی شده است  اظهار داشت: امیدوارم با توجه به روند مذاکرات وین، مشکلات و تحریم های بانکی بر علیه ایران به پایان برسد تا بتوانیم به منابع مالی خود در ای اف سی دسترسی پیدا کنیم و پولها از بلوکه شدن در بیاید. البته در این باره در روزهای آینده بیشتر صحبت خواهم کرد اما استقلال هم پاداش صعودش و هم پاداش بردها و مساوی هایش در خزانه ای اف سی است و باید ببینیم با چه روندی این پولها به خزانه باشگاه منتقل می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =