• ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱
  • کد خبر: 13753
  • readingTime: ۲ دقیقه
مرزبان

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: جام حذفی قواعد خاص خودش را دارد و مهم نیست که شما در چه لیگی بازی می‌کنید.

به گزارش ایراسین، علیرضا مرزبان مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از پیروزی مقابل خوشه طلایی ساوه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در جمع خبرنگاران گفت: باید در ابتدا بگویم ما روزها درگیر این مسئله بودیم که زمین چمن ورزشگاه ساوه کیفیت خوب و نور خوبی ندارد، ما مرتب با سازمان لیگ در تماس بودیم که بازی در زمین دیگری برگزار کند، چون نه تنها سلامتی بازیکنان ما بلکه سلامتی بازیکنان حریف هم برای مان مهم بود. در نهایت تصمیم آخر این بود که ما باید در ساوه بازی کنیم برای همین مجبور شدیم به خاطر پروتکل‌های بهداشتی به هتلی برویم که در نزدیکی فرودگاه امام خمینی است.

وی ادامه داد: ما یک ساعت و نیم طول کشید تا به استادیوم برویم و این مسائل استرس بزرگی برای ما داشت، شروع جریان این‌طور بود و بعد از بازی هم زمانی به اصفهان رسیدیم که ۶ صبح بود، ما به سختی خوابیدیم و باید چند روز به خوبی ریکاوری کنیم.

علیرضا مرزبان پیرامون تیم خوشه طلایی ساوه اظهار داشت: آنها کیفیت خوبی داشتند و بیشتر بازیکنان این تیم نفراتی هستند که تجربه بازی در لیگ برتر را دارند، آنها تا آخرین لحظه با ما مبارزه کردند. در نیمه اول کیفیت و کنترل بازی بیشتر دست حریف بود ولی در نیمه دوم تغییراتی دادیم و وزنه را به سمت خودمان قوی‌تر کردیم. ما خطرات خوبی را ایجاد کردیم و خوشحالیم که در وقت‌های اضافه با گل‌های زیبایی که زدیم پیروز میدان شدیم.

مربی فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه جام حذفی قواعد خاص خودش را دارد، افزود: در رقابت های جام حذفی مهم نیست که شما در چه لیگی بازی می‌کنید. بازی در زمین حریف مشکل است و خیلی از تیم‌های لیگ برتری ایران برابر تیم‌های لیگ دسته اول حذف شدند. ما باید به خاطر مبارزه بزرگی که بازیکنان سپاهان کردند به آنها تبریک بگوئیم چون تمام وجودشان را در این بازی گذاشتند.

وی تصریح کرد: مهم این بود که به دور بعد صعود کنیم و خوشحالم که یک مرحله جلوتر هستیم. امیدوارم در ادامه قرعه خوبی به ما بخورد و در نهایت به هدفی که در ذهن داشتیم برسیم. ما سعی می‌کنیم در هر دو جام مدعی جدی باشیم و تا آخرین نفس برای این اهداف مبارزه می‌کنیم. برای یازیکنان و کادرفنی تیم خوشه طلایی هم آرزوی موفقیت دارم و از پذیرایی مطلوب آنها و همچنین مردم خوب ساوه تشکر می‌کنم.

علیرضا مرزبان با اشاره به بازی بعدی سپاهان برابر پرسپولیس گفت: بازی پرسپولیس و سپاهان نقش صددرصدی در تعیین تیم قهرمان نخواهد داشت. تمام بازی‌ها برای رسیدن به قهرمانی مهم هستند و بازی با پرسپولیس هم یکی از آنها است. تمام تلاش ما این است که در بازی با پرسپولیس از لحاظ فوتبالی بهترین کیفیت فوتبالی خودمان را ارائه داده و در نهایت به پیروزی برسیم. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و برای رسیدن به قهرمانی تلاش می‌کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =