• ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
  • کد خبر: 13209
  • readingTime: ۲ دقیقه
ورزشگاه شهید چمران

آیا ورزشگاه شهید چمران ساوه شرایط استاندارد را برای برگزاری دیدار تیم های فوتبال خوشه طلایی و فولاد مبارکه سپاهان را دارد؟

به گزارش ایراسین، سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در مورد محل برگزاری بازی خوشه طلایی و فولاد مبارکه سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی و اینکه آیا ورزشگاه خانگی خوشه طلایی در ساوه شرایط استاندارد را برای برگزاری این دیدار دارد، اظهار داشت: قرار است امکاناتی در آنجا فراهم شود که دوستان در حال انجام این کار هستند. همکاران ما قرار است بازدیدی را انجام بدهند و تمام موارد را بررسی کنند. به طور کلی مهمترین مساله بحث نور ورزشگاه است چون بازی زیر نور برگزار می‌شود. بقیه موارد مانند زمین نیز توسط نماینده سازمان لیگ بازدید می‌شود و بعد از گزارش همکاران تصمیم گیری می‌کنیم. هنوز چیزی را قطعی نکرده‌ایم.

وی پیرامون زمان برگزاری چهار مسابقه جام حذفی که نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا باید به میدان بروند، گفت: معوقه‌های جام حذفی فوتبال ایران را حتما تا قبل از برگزاری اردوی تیم ملی که پنجم یا ششم خرداد است، برگزار خواهیم کرد.

سهیل مهدی با اشاره به بازی معوقه گل‌گهر سیرجان مقابل فولاد خوزستان از هفته هجدهم لیگ برتر ایران اظهار داشت: تا هفدهم اردیبهشت هیچ تیمی نمی‌تواند بازی کند چون شب‌های احیا و قدر را داریم. از هفدهم اردیبهشت بازی‌ها را شروع می‌کنیم. زمان بازی معوقه فولاد و گل‌گهر را به احتمال زیاد فردا و دیگر بازی‌های معوقه لیگ را نیز به تدریج اعلام می‌کنیم. در این زمینه باید هماهنگی های لازم صورت بگیرد و شرایط و اردوهای اردوهای تیم‌ها را در نظر بگیریم. فکر می‌کنم تا فردا زمان دو سه بازی معوقه اعلام شود.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در مورد برگزاری مسابقه سوپرجام فوتبال ایران گفت: در حال بررسی هستیم. بازی‌های معوقه مقداری تعادل برنامه ما را به هم زده است. به محض اینکه جای معوقه‌ها را پیدا کنیم، زمان سوپرجام را هم اعلام می‌کنیم. این بازی باید برگزار شود اما زمان برگزاری آن منوط به نهایی شدن زمان بازی‌های معوقه است. ما اسامی و زمان اردوی تیم‌ملی را هم باید داشته باشیم تا متناسب با آن برنامه ریزی کنیم.

قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی:

استقلال تهران - ذوب‌آهن اصفهان

خوشه‌طلایی ساوه- سپاهان اصفهان

نساجی مازندران- ملوان بندرانزلی

خیبر خرم‌آباد – صنعت نفت آبادان

آلومینیوم اراک- تراکتور تبریز

گل‌گهر سیرجان-پارس جنوبی جم

قشقایی شیراز-فولاد خوزستان

شاهین بندرعامری- پرسپولیس تهران

قرار است دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی  روزهای ۸ و ۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود. البته تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا، مسابقاتشان در زمانی دیگر به انجام خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =