استقلال

تیم های فوتبال استقلال ایران و الاهلی عربستان در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا به تساوی بدون گل رسیدند.

به گزارش ایراسین، از هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا گروه C تیم های استقلال ایران و الاهلی عربستان بامداد چهارشنبه هشتم اردیبهشت ماه ساعت ۰۰:۴۵ در استادیوم الجوهرة عربستان با قضاوت ساتو به مصاف هم رفتند که این بازی بدون گل به پایان رسید.

با وجود اینکه استقلال در بازی رفت ۵ بر ۲ حریف عربستانی خود را شکست، در نیمه نخست بازی برگشت برنامه ای برای حمله کردن به روی گل حریف نداشت و حتی می توانست با شکست به رختکن برود و دیرک دروازه رشید مظاهری به لرزه درآمد. اما در نیمه دوم با تعویض های فرهاد مجیدی ورق برگشت اما استقلالی ها نتوانستند گل برتری را به ثمر رسانند و هر دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

با توجه به شکست دو بر یک الدحیل قطر مقابل الشرطه عراق، تیم های استقلال ایران، الدحیل قطر و الاهلی ۸ امتیازی می شوند تا داستان صعود استقلال به هفته آخر کشیده شود.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، احمد موسوی (داریوش شجاعیان۴۶)، هروویه میلیچ، مهدی مهدی‌پور، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند (سعید مهری۵۵)(مسعود ریگی۸۳)، وریا غفوری، ارسلان مطهری(شیخ دیاباته۶۹) و   مهدی قایدی(بابک مرادی۸۳)          سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب الاهلی: محمد العویس، عبدالله حسون ترمین، معتز الهوساوی، محمد آل فتیل، عبدالباسط هندی، ادریس فتوحی، الویس ساریچ (سلطان المندش۶۲)، نوح الموسی، سلمان المؤشر (حسین المقهوی۶۲)، عبدالرحمن غریب و عمر السوما         سرمربی: لارنسیو ریجکمپ

دقایق حساس:

دقیقه ۹: پاس عرضی وریا غفوری به قایدی رسید که مهاجم آبی پوشان با یک شوت خوب دروازه الاهلی را تهدید کرد که محمد العویس سنگربان الاهلی با شیرجه ای بلند توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۱۰: کرنر ارسالی توسط میلیچ با ضربه سر عارف غلامی همراه شد که این توپ را العویس مهار کرد.

دقیقه ۱۶: ضربه ایستگاهی عبدالرحمن غریب به سمت دروازه استقلال با جایگیری خوب رشید مظاهری همراه بود و با دو دست توپ را مشت کرد.

دقیقه ۲۴: ضربه عبدالرحمن غریب از پشت محوطه جریمه توسط رشید مظاهری مهار شد.

دقیقه ۲۸: ارسال عبدالرحمن غریب با ضربه سر عمر السوما به بالای دروازه رفت.

دقیقه ۳۹ ارسال کرنر ادریس فتوحی به روی دروازه با اشتباه مدافعین استقلال به عبدالباسط هندی رسید که ضربه این بازیکن به دیرک افقی دروازه استقلال برخورد کرد و به گل تبدیل نشد.

دقیقه ۴۴: شوت محکم ادریس فتوحی از پشت محوطه جریمه را رشید مظاهری به خوبی مهار کرد.

دقیقه ۳+۴۵: شوت فرشید اسماعیلی از درون محوطه جریمه با اختلاف بسیار کمی از بالای دروازه الاهلی به بیرون رفت.

دقیقه ۶۵: ارسال خطرناک ادریس فتوحی از سمت راست با ضربه سر عمر السومة همراه شد که رشید مظاهری این توپ خطرناک را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۶۸: شوت زیبای ادریس فتوحی از پشت محوطه جریمه با واکنش زیبای رشید مظاهری راهی کرنر شد.

دقیقه ۸۱: ضربه پرقدرت عمر السوما به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =