استقلال

تیم فوتبال استقلال ایران با نتیجه سه بر یک از سد الشرطه عراق گذشت و صدرنشین گروه C شد.

به گزارش ایراسین، در هفته دوم  لیگ قهرمانان آسیا در گروه C تیم فوتبال استقلال ایران و الشرطه عراق روز دوشنبه سی ام فروردین ماه ساعت ۰۰:۴۵ بامداد، به میزبانی استادیوم الجوهره به مصاف هم رفتند که شاگردان فرهاد مجیدی توانستند با نتیجه سه  بر صفر به برتری برسند و با ۶ امتیاز صدرنشین گروه C  شدند.

استقلال نسبت به دیدار نخست مقابل الاهلی عربستان سه تغییر داشت و آرش رضاوند، شیخ دیاباته و محمد حسین مرادمند از ابتدا در ترکیب قرار گرفتند. نیمه نخست آرام دنبال می شد که به یکباره دقیقه ۱۱ حوسام خادم بدون توپ ضربه شدیدی را به پای فرشید اسماعیلی زد که داور بلافاصله وی را اخراج کرد. با ۱۰ نفره شدن الشرطه، استقلال توپ و میدان را در اختیار گرفت، اما تا دقیقه ۴۴ خطر جدی دروازه احمد بسیل را تهدید نکرد و در این دقیقه بود که محمد نادری، استقلال را با یک گل در نیمه نخست به برتری رساند.

 با صحبت های کادرفنی استقلال طوفانی آغاز کرد و دو گل دیگر توسط فرشید اسماعیلی و شیخ دیاباته به ثمر رساند. استقلال عمق دفاع الشرطه را هدف قرار داده بود و حتی یکبار هم دیرک دروازه حریف را روی حرکت عمقی لرزاند.

گفتنی است در دیگر دیدار این گروه، تیم های الاهلی عربستان و الدحیل قطر به تساوی یک بر یک رسیدند. در پایان هفته دوم در گروه C  تیم استقلال با ۶ امتیاز صدرنشین است. الدحیل چهار امتیازی در رده دوم قرار دارد، الاهلی عربستان با یک امتیاز سوم است و الشرطه بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

شاگردان مجیدی چهارشنبه شب، اول اردیبهشت ماه، ساعت ۲۲:۱۵ به مصاف الدحیل قطر خواهد رفت.

ترکیب الشرطه عراق: احمد بسیل، کرار عامر، سعد ناطق، علی فائز (علی الطمیمی۸۰)، فهد یوسف (مراد محمد ۸۰)، امجد عطوان(جاسم محمد ۸۰)، علی فیصل (مازن فیاض۷۲)، علا علی، حوسام خادم، سعد عبدالعامر و محمد داود (گیلمن ریواس۷۲)       سرمربی: الکساندر الیچ

ترکیب استقلال ایران: محمدرشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، وریا غفوری (سیداحمد موسوی۶۶) ، محمد نادری (عارف غلامی۶۶)، مسعود ریگی، هروویه میلیچ(سبحان خاقانی ۴۶)، فرشید اسماعیلی (سعید مهری۶۶)، آرش رضاوند، مهدی قایدی (آرمان رمضانی ۷۷) و شیخ دیاباته        سرمربی: فرهاد مجیدی

تیم داوری: نایفون رویش جیمانی (سریلانکا) / کمک ها: ایران لوکو کاستوتاج اودایاکانتا (سریلانکا) و عبدالله الجوردانی (عمان) / داور چهارم: محمد سالم (عمان) / ناظر داوری: ولید محمد (امارات)

کارت زرد: محمدحسین مرادمند (۲۶) و سبحان خاقانی (۶۱) از استقلال-  علی الطمیمی(۸۶) ، کرار عامر(۹۳)از الشرطه

کارت قرمز: حوسام خادم (۱۱) از الشرطه عراق

دقایق حساس:

دقیقه ۱۱: حوسام خادم بدون توپ ضربه شدیدی را به پای فرشید اسماعیلی زد که داور بلافاصله وی را اخراج کرد و الشرطه ۱۰ نفره شد.

دقیقه ۱۶: ضربه فنی آرش رضاوند را احمد بسیل گلر عراقی ها با شیرجه ای بلند به کرنر فرستاد.

دقیقه ۲۴: ضربه راه دور مسعود ریگی با اختلاف کم از بالای دروازه الشرطه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۶: ضربه ایستگاهی علی فائز با فاصله زیاد از کنار دروازه رشید مظاهری به اوت رفت.

دقیقه ۳۶: ضربه روپای علا علی را رشید مظاهری مهار کرد.

دقیقه ۴۳: ارسال کرنر میلیچ از جناح چپ با ضربه تک ضرب مهدی قایدی به بیرون رفت.

*گل اول استقلال دقیقه ۴۴ توسط محمد نادری: در حالیکه دو مدافع مقابل مهدی قایدی قرار داشتند، این بازیکن با پاس والی، توپ را از میان دو بازیکن الشرطه عبور داد و به محمد نادری رساند که نادری با شوت سرضرب، دروازه الشرطه را باز کرد.

دقیقه ۴۶: شوت شیخ دیاباته از روی خط محوطه جریمه را احمد بسیل مهار کرد.

دقیقه ۴۸: ضربه کم دقت آرش رضاوند در دستان احمد بسیل قرار گرفت.

*گل دوم استقلال دقیقه ۵۵ توسط فرشید اسماعیلی: فرشید اسماعیلی پاس عمقی آرش رضاوند را با ضربه ای زیبا تبدیل به گل دوم استقلال کرد.

گل سوم استقلال دقیقه ۶۵ توسط شیخ دیاباته: فرشید اسماعیلی در عمق توپ را برای شیخ دیاباته مهیا کرد که این بازیکن پس از چرخش توپ را درون دروازه الشرطه قرار داد.

دقیقه ۷۵: آرش رضاوند پاس عمقی سعید مهری را در مصافی تک به تک با احمد بسیل به دیرک عمودی دروازه الشرطه زد.

دقیقه ۸۹: شیخ دیاباته نتوانست پاس عمقی آرش رضاوند را در زاویه بسته تبدیل به گل کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =