منصور شیشه فروش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بارشهای اردیبهشت ماه به صورت رگباری است و نمی تواند کمبود آب در استان اصفهان را جبران کند.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به برگزاری جلسه تغییرات اقلیمی در استان اصفهان اظهار کرد: با صنعتی شدن دنیا در دهه نوزدهم میلادی و گسترش گازهای گلخانه ای اقلیم جهان دستخوش تغییرات شد به گونه ای که امروزه تاثیرات این دگرگونی بر آب و هوا مشهود است.

وی افزود: ۳ دسته تغییرات دمایی، بارشی و شدت طوفانها و گردو غبار در کلانشهرها به تغییرات اقلیمی وابسته است و افزایش دما، خشکسالی و کاهش بارشها از نتایج قابل پیش بینی تغییرات اقلیمی تا سال ۲۰۳۰ خواهد بود. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: کنوانسیون های متعددی در جهان برای مبارزه با تغییرات اقلیمی برگزار شده است که تاکنون نتیجه اثربخشی نداشته است.

وی باز هم بر ضرورت اهمیت بر تغییرات اقلیمی تاکید کرد وگفت: افزایش گازهای گلخانه ای ناشی از سوخت های فسیلی یکی از موارد مهم تغییرات اقلیمی است و حیات کره زمین را تهدید می کند.

شیشه فروش ابراز کرد: متناسب با تهدیدهای اقلیمی دراستان اصفهان تمهیداتی در نظر گرفته شده است چراکه میزان بارشهای سال جاری آبی تاکنون با کاهش ۳۰ درصدی نسبت به بلندمدت همراه بوده است و این کم آبی ۸۰ درصد از مساحت استان اصفهان را در بر می گیرد.

وی اضافه کرد: طی فصول پاییز، زمستان و ماه فروردین شکل گیری نامناسب الگوهای جوی و عدم تغذیه رطوبت کافی سامانه های جوی منجر به کاهش چشمگیر بارش در استان اصفهان بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: خروج مدلهای هواشناسی نشان می دهد در اردیبهشت ماه با توجه به کاهش ارتفاع در میانه جو شاهد ناپایداری های جوی خواهیم بود به گونه ای که در اکثر مناطق استان اصفهان انتظار بارشهای نرمال را خواهیم داشت.

وی افزود: تحلیل های هواشناسی و آب شناسی نشان می دهد که در سه ماه آینده استان اصفهان در معرض کمبود بارش خواهد شد.

شیشه فروش به آبرسانی سیار ۲۸۷ روستای استان اصفهان توسط تانکر هم گریزی زد و گفت: بارشهای اردیبهشت ماه به صورت رگباری است و نمی تواند کمبود آب در استان اصفهان را جبران کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =