تزریق واکسن کرونا

مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت اصفهان گفت: محموله ۳۹ هزار دوز واکسن آسترازنکا در راه اصفهان است و به زودی به مابقی کادر بهداشت و درمان استان اصفهان تزریق می شود.

رضا فدایی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: تاکنون ۲۵ هزار دوز واکسن کرونا به کادر بهداشت ودرمان، جانبازان و خانه سالمندان و بخشی از شاغلان آرامستان های استان اصفهان تزریق شده است.

وی افزود: محموله ۳۹ هزار دوزی واکسن آسترازنکا در راه اصفهان است و به زودی به مابقی کادر بهداشت و درمان استان اصفهان و پزشکان مطب دار تزریق می شود.

مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت اصفهان تصریح کرد: محموله دریافتی واکسن هنوز هم کفاف جامعه هدف بهداشت و درمان استان اصفهان رانمی دهد و پلی کلینیکهای تخصصی، آزمایشگاه های تشخیص طبی، فیزیوتراپی ها و ...هنوز هیچ واکسنی دریافت نکرده اند.

وی اضافه کرد: جامعه هدف واکسیناسیون در استان اصفهان به غیراز کاشان و آران و بیدگل یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر تعریف شده است که ۷۰ درصد از این جامعه نیاز است واکسینه شود تا زنجیره انتقال بیماری کرونا مهار شود.

فدایی تاکید کرد: روند واکسیناسیون در استان اصفهان کافی نیست چراکه برای افزایش ضریب ایمنی گروه های آسیب پذیر نیاز است یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در استان اصفهان نسبت به بیماری کرونا واکسینه شوند که تاکنون ۲۵ هزار دوز واکسن تزریق شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =