فرهاد مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال ایران گفت: نظر شخصی من این است که بازی فردا مقابل الشرطه عراق مهمترین و سخت ترین بازی ما در این تورنمنت است.

به گزارش ایراسین، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال ایران در نشست خبری پیش از دیدار با الشرطه عراق اظهار داشت: همانطور که قبلا گفتم تمام دیدارهای گروه C، بازی های سختی محسوب می‌شوند. خیلی خوشحالم که توانستیم در بازی قبل مقابل الاهلی با نتیجه ای خوب زمین را ترک کنیم و به پیروزی برسیم.

وی ادامه داد: بازهم می گویم تمام بازی های گروه C، سخت است ولی نظر شخصی من این است که بازی فردا مقابل الشرطه عراق مهمترین و سخت ترین بازی ما در این تورنمنت است. بعد از بازی اول با بازیکنانمان صحبت کردیم. به آنها گفتیم فقط شب بازی می‌توانید خوشحال باشید و فردای آن روز همه چیز را فراموش کردیم.

فرهاد مجیدی با بیان اینکه دوباره تکرار می‌کنم فردا مهمترین بازی و سخت ترین بازی ما در این تورنمنت است، افزود: به بازیکنانم گفته ام اگر فردا تمرکز کافی نداشته باشیم امتیازات این مسابقه را از دست خواهیم داد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ایران پیرامون شناخت از الشرطه عراق گفت: بعد از بازی با الاهلی من و همکارانم ۳ الی ۴ بازی از لیگ عراق و همچنین بازی با الدحیل و الشرطه را تماشا کردیم. آنها تیمی فیزیکی هستند و باز هم تاکید می‌کنم فردا بازی بسیار سختی خواهیم داشت.

الکساندر لیچ سرمربی الشرطه عراق نیز در نشست خبری این بازی، گفت: استقلال بازی خوبی را مقابل الاهلی عربستان به نمایش گذاشت. این تیم بازیکنان توانمندی در اختیار دارد. در این بازی دست به تغییرانی می زنیم چون سیلوا برزیلی مصدوم شد و برخی از بازیکنان مصدوم ما به ترکیب تیم برگشتند.

وی در پایان افزود: در این بازی باید اشتباهات بازی اول خود مقابل  الدحیل را تکرار نکنیم. هنوز فرصت خوبی برای جبران داریم. درست است استقلال تیمی قدرتمند است ولی ما برای این بازی به آمادگی کامل رسیدیم تا بتوانیم نتیجه مطلوب را کسب کنیم و مسیر خود را برای صعود هموار کنیم.

سعد عبدالامیر بازیکن الشرطه عراق نیز در نشست خبری پیش از این بازی با استقلال ایران بیان داشت: بازی با الدحیل قطر مربوط به گذشته است. در شرایط کنونی تمرکز ما روی بازی با استقلال است. امیدواریم در این بازی عملکرد بهتری نسبت به بازی اول خود داشته باشیم.

وی با بیان اینکه استقلال تیمی قدرتمند و متمایز است، ادامه داد: ما در این بازی تمام تلاش خود را می کنیم تا اشتباهات بازی با الدحیل قطر را جبران کنیم و با ۳ امتیاز بازی زمین را ترک کنیم  و مسیر خود را هموار کنیم.

گفتنی است تیم فوتبال استقلال بامداد دوشنبه ساعت ۰۰:۴۵ در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ به مصاف الشرطه عراق می رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =