السد قطر

تیم های فولاد ایران و السد قطر در گروه D رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به تساوی یک بر یک رسیدند.

به گزارش ایراسین، در یکی از دیدارهای نخست مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ در گروه D تیم‌های فوتبال السد قطر و فولاد ایران به میزبانی استادیوم ورزشگاه ملک فهد ریاض چهارشنبه شب ساعت ۲۲:۳۰ شب به وقت ایران به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه نخست این دیدار نمایش زیبا و با برنامه‌ای را از فولاد ایران شاهد بودیم. شاگردان نکونام موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه السدی ها ایجاد کردند که با خوش شانسی شاگردان ژاوی بازی در نیمه نخست بدون گل به اتمام رسید، هرچند در دقایقی نیز السدی ها توپ و میدان را در اختیار داشتند اما اگر بخواهیم به این بازی در نیمه نخست به طور فنی نگاه کنیم باید حکم به برتری شاگردان نکونام داد.

نیمه دوم را فولادی ها هجومی آغاز کردند که در دقیقه ۶۱ لوسیانو پریرا با ضربه سر دروازه شاگردان ژاوی را باز کرد. پس از این گل نکونام دست به تغییراتی زد و با تعویض مهاجمان خود، تیمش را بی خطر کرد و فقط چشم به ضد حملات داشت تا اینکه دقیقه ۸۹ دروازه خود را توسط خوخی باز شده دید تا ۳ امتیاز بسیار مهم این بازی را با یک امتیاز عوض کند. در دیگر دیدار این گروه نیز الوحدت اردن با النصر عربستان به تساوی بدون گل رسیدند.

ترکیب فولاد ایران: محسن فروزان، سید مهران موسوی، عارف آقاسی، صالح حردانی، مهران درخشان مهر(وحید حیدریه۷۸)، محمد آبشک (احمد عبدالله زاده ۷۸) ، محمد زبیر نیک‌نفس، فرشاد احمدزاده، ساسان انصاری (محمدرضا عباسی ۷۲)، آیاندا پاتوسی (محمد میری ۷۲) و لوسیانو پریرا (یوسف کی شمس ۸۶)    سرمربی: جواد نکونام

ترکیب السد قطر:  مشعل برشام، عبدالکریم حسن، بوعلام خوخی، پدرو میگل، سالم الهجری (علی اسد ۴۶)، گیلرمه، نام تائه هی(هاشم علی ۸۵)، حسن الهیدوس (یوسف عبدالرزاق ۷۰) ، سانتی کازورلا، رودریگو تاباتا (محمد وائد ۶۲) و بغداد بونجاح        سرمربی: ژاوی

تیم داوری: مسعود طفیلیه (سوریه) / کمک ها: مازن زازفون (سوریه) و عباس غلام (کویت) / داور چهارم: علی شعبان (کویت)

کارت زرد: ساسان انصاری (۴۰)، فرشاد احمد زاده (۵۴) از فولاد ایران

دقایق حساس:

دقیقه ۱۲: ضربه فنی نام تائه هی به شکل بسیار خطرناکی از کنار تیر افقی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۰: محسن فروزان گلر فولاد، ضربه محکم و از راه دور، بوعلام خوخی را با شیرجه ای بلند به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۴: ارسال کرنر پاتوسی به روی دروازه به یک موقعیت خطرناک برای فولاد تبدیل شد و ضربات بازیکنان این تیم در چندین مرحله برگشت داده شد.

دقیقه ۳۹: شوت محکم، والی و روی پای زبیر نیک نفس را مشعل برشام از زیر طاق دروازه بیرون کشید.

دقیقه ۴۵+۱: ارسال پاتوسی  بصورت خطرناک از مقابل دروازه السد به اوت رفت.

دقیقه ۴۵+۲: پرتاب اوت بلند آبشک در درون محوطه جریمه به مهران درخشان مهر رسید که شوت این بازیکن را خوخی از روی خط روازه دفع کرد.

دقیقه ۴۵+۲: ارسال کرنر پاتوسی را مشعل ناقص دفع کرد و زبیر نیک نفس توپ برگشتی را نتوانست به گل تبدیل کند.

دقیقه ۵۳: ضربه تاباتا به شکل خطرناکی از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.

*گل فولاد دقیقه ۶۱ توسط لوسیانو پریرا: ارسال مهران درخشان مهر به روی دروازه السد، با ضربه سر لوسیانو پریرا تبدیل به گل شد.

دقیقه ۸۲: ضربه ایستگاهی بوعلام خوخی از فاصله ۳۰ متری را فروزان به زیبایی از زیر طاق دروازه به کرنر فرستاد.

*گل السد قطر دقیقه ۸۹ توسط بوعلام خوخی: شوت بوعلام خوخی مدافع پیش تاخته پس از برخورد به یوسف عبدالرزاق تغییر مسیر داد و به گوشه دروازه رفت تا گل تساوی السد به ثمر برسد.

دقیقه ۹۳: شلیک دیدنی و روی پای محمد وائد را محسن فروزان از زیر طاق دروازه راهی کرنر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =