رئال مادرید

تیم فوتبال رئال مادرید، دویست و چهل و ششمین ال کلاسیکو را با نتیجه ۲ بر یک فتح کرد.

به گزارش ایراسین، از ساعت ۲۳:۳۰ شنبه شب ۲۱ فروردین در ورزشگاه دی استفانو مادرید، شاگردان زین‌الدین زیدان در تیم فوتبال رئال مادرید از آبی و اناری‌های بارسلونا میزبانی کردند که با نتیجه دو بریک پیروز میدان شدند و به صدر جدول لالیگای اسپانیا چسبیدند.

در نیمه نخست، بازی زیبایی را از هر دو تیم شاهد بودیم که موقعیت های خوبی را هر دو تیم داشتند. در این بین رئالی ها از فرصت ها بهره بردند و توانستند دو گل توسط کریم بنزما و تونی کروس به ثمر رسانند.

کریم بنزما در دقیقه ۱۴ پاس رو به جلوی لوکاس واسکس را با حرکت تکنیکی تبدیل به گل کرد و دقیقه ۲۸ نیز تونی کروس از پشت محوطه جریمه و از روی ضربه ایستگاهی دومین گل را برای رئالی ها به ارمغان آورد. همچنین دیرک های دو تیم توسط فدریکو والورده و سرخیو بوسکتس به لرزه درآمد.

در نیمه دوم بارسایی ها برای جبران به آب و آتش زدند و فقط یکی از گل های خورده را در دقیقه ۶۰  توسط اسکار مینگزا جواب داد.

رئال با فتح دویست و چهل و ششمین ال کلاسیکو ۶۶ امتیازی شد و هم امتیاز اتلتیکو مادرید صدرنشین شد.  بارسلونا با این شکست با ۶۵ امتیاز به رده سوم سقوط کرد.

در دویست و چهل و پنجمین ال کلاسیکو قبلی سهم رئالی‌ها ۹۷ پیروزی و بارسایی‌ها ۹۶ برد بوده که پیروزی شاگردان زیدان نود و هشتمین پیروزی رئالی بود.

تلاش‌های لیونل مسی برای گلزنی در این بازی هم بی‌ثمر ماند تا طلسم گل نزدن‌های این ستاره آرژانتینی در الکلاسیکو و پس از رفتن کریستیانو رونالدو از رئال مادرید، به ۷ بازی برسد.

کاسیمیرو از رئال در دقایق پایانی بازی از زمین اخراج شد. این سومین پیروزی متوالی رئال مادرید در تقابل با بارسلونا بود که باعث شد شاگردان زیدان با ۶۶ امتیاز و شرایط بهتر در دیدار روبرو با اتلتیکو مادرید، موقتاً به صدر جدول لالیگا صعود کنند.

ترکیب رئال مادرید: تیبو کورتوا، ادر میلیتائو، ناچو مونرئال، کریم بنزما (۷۳ماریانو دیاز) ، لوکا مودریچ، کاسمیرو، تونی کروس(۷۳ ایسکو)، فدریکو والورده (۶۲ مارکو آسنسیو)، لوکاس واسکس (۴۳آلوارو اودریوزولا) ، وینیسیوس جونیور (۷۳مارسلو) و فرلان مندی.    سرمربی: زین الدین زیدان

ترکیب بارسلونا: آندره ترشتگن، سرجینیو دِست(آنتوان گریزمان ۴۶)، رونالد آرائوخو (۷۲موریبا)، سرخیو بوسکتس(سرجی روبرتو۶۵)، لیونل مسی، عثمان دمبله (۸۱مارتین برایت وایت)، کلمنت لنگله، پدری (۸۱ترینکاو) ، ژوردی آلبا، فرنکی دی‌یونگ و اسکار مینگزا. سرمربی: رونالد کومان

کارت زرد: ناچو مونرئال(۶۹) و کاسمیرو(۸۹) از رئال – پدری(۲۳) و رونالد آراوخو(۲۷) از بارسلونا

کارت قرمز: کاسمیرو(۸۹) از رئال مادرید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =