حجت الله غلامی

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: ۹ شهرستان در استان اصفهان در وضعیت قرمز و ۷ شهرستان دیگر در وضعیت نارنجی و ۸ شهرستان هم دروضعیت زرد قرار دارند و نماز جمعه در ۱۶ شهرستان اصفهان برگزار نمی شود.

حجت الله غلامی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اعلام کرد: در ۹ شهرستان قرمز اصفهان،خوانسار، سمیرم، شاهین شهر، فریدن، فلاورجان، گلپایگان، لنجان، نجف آباد، پنج محدودیت هوشمند کرونا به طور کامل اجراء می شود.

وی افزود: شهرستانهای خمینی شهر، نایین، مبارکه، تیران و کرون، بویین میاندشت، مبارکه و نایین هم در وضعیت نارنجی قرار دارند و ۸شهر باقی مانده دروضعیت زرد هستند.

وی افزود: طرح زوج و فرد کماکان در هسته مرکزی کلانشهر اصفهان برقرار است؛ چنانچه استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی افزایش یافت این طرح لغو می شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا بیان داشت: در شهرهای قرمز گروه های شغلی ۲، ۳ و ۴ با محدودیت همراه هستند و در شهرهای نارنجی هم مشاغل رده ۳ و ۴ با ممنوعیت فعالیت همراه خواهند شد.

وی اضافه کرد: دورکاری کارمندان هم با نظر بالاترین مقام اجرایی اعمال می شود؛ نماز جمعه در شهرستانهای قرمز و نارنجی استان اصفهان برگزار نمی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =