• ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
  • کد خبر: 12351
  • readingTime: ۱ دقیقه
ذوب آهن اصفهان

گزارشی از عملکرد یکساله شرکت ذوب آهن اصفهان با نماد ذوب منتشر شد که بر اساس آن میزان فروش این شرکت در مقایسه با سال ۹۸ به میزان ۸۴درصد با رشد همراه شده و تیرآهن و شمش کالایی به ترتیب محصولا پرفروش در بازار داخلی و صادراتی ذوب آهن اصفهان بوده اند.

به گزارش ایراسین، میزان فروش شرکت ذوب آهن اصفهان در اسفند ماه ۹۹ به میزان ۲۴,۶۳۴,۶۵۹ میلیون ریال بوده است و سهم فروش در بازار داخلی ۱۵,۱۹۷,۲۷۵ میلیون ریال و درآمد حاصل از صادرات نیز به مقدار ۹,۴۳۷,۳۸۴میلیون ریال به ثبت رسیده است. بیشترین محصول تولید شده در اسفند ماه این شرکت فولادی، محصول تیرآهن بوده است که به میزان ۵۵هزارو۲۴۸تن تولید شده است.

شرکت ذوب آهن اصفهان در مدت ۱۱ ماهه سال ۹۹ توانسته است فروشی بالغ بر ۱۷۵,۷۵۴,۲۳۳ میلیون ریال داشته باشد که از این میزان فروش سهم عمده درآمد از فروش تیرآهن در بازار داخلی و بعد از آن فروش شمش کالایی در بازار صادراتی بوده است.

با نگاهی بر عملکرد ۱۲ ماهه شرکت ذوب آهن اصفهان، می بینیم که این شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفند ماه ۹۹ فروشی برابر با ۲۰۰,۳۸۸,۸۹۲ میلیون ریال داشته که در مقایسه با درآمد کسب شده در سال ۹۸ که به میزان ۱۰۸,۶۲۷,۳۱۸ میلیون ریال بوده است با رشد ۸۴ درصدی فروش همراه گشته است.

لازم به ذکر است که میزان فروش داخلی شرکت ذوب آهن اصفهان در ۱۲ ماهه ۹۹ به مقدار ۱۱۶,۷۲۰,۶۵۳ میلیون ریال بوده است که از این میزان بیشترین درآمد از فروش تیرآهن بوده است. همچنین در بازار صادراتی نیز که عدد ۸۳,۶۶۸,۲۳۹ میلیون ریال بدست آمده بخش عمده درآمد از فروش شمش کالایی حاصل شده است.

شرکت ذوب آهن اصفهان در ۱۲ ماهه سال ۹۹ توانست به میزان ۷۴۱ هزار و ۳۳۲ تن تیرآهن، ۳۵۴ هزار و ۴۳۸ تن میلگرد، ۱۴هزار و ۳۶۱ تن کلاف، ۵۸ هزار و ۸۶۹ تن ریل و ۱۲۲ هزار و ۱۴۳ تن شمش کالایی تولید کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =