منصور  شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان کل تردد انجام شده از ۲۵ اسفندماه تا روز چهاردهم فروردین ماه در راه های استان اصفهان را ۱۸ میلیون و ۲۱۷ هزار و ۵۵۹ اعلام کرد.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان در روز چهاردهم فروردین اشاره کرد و گفت: در این تاریخ، ۹۷۲ هزار و ۱۶۴ تردد در راه های استان اصفهان انجام شده است که درصد تغییرات تعداد وسیله ورودی در این تاریخ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۹۵ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در سال گذشته به علت اعمال شدید محدودیت های کرونایی در چهاردهم فروردین ماه،  ۲۲ هزار و ۴۱۲ وسیله نقلیه از استان اصفهان خارج شد که امسال این تعداد به ۷۴ هزار و ۲۱۴ خودرو  و درصد تغییرات ۲۳۱ درصدی افزایش یافته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان کل تردد انجام شده از ۲۵ اسفندماه تا روز چهاردهم فروردین ماه در راه های استان اصفهان را ۱۸ میلیون و ۲۱۷ هزار و ۵۵۹ اعلام کرد و گفت: درسال جاری، تعداد وسیله نقلیه ورودی در این بازه زمانی یک میلیون و ۳۱۳ هزار و ۳۷۶ خودرو است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با تغییرات ۱۰۸ درصدی افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: تعداد وسیله نقلیه خروجی در سال جاری یک میلیون و ۳۲۷ هزار و ۵۴۲ است که این میزان در سال گذشته ۵۹۸ هزار و ۷۲۸ خودرو بوده است و با افزایش ۱۲۲ درصدی همراه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =