منصور شیشه فروش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان نسبت به وزش باد شدید و وقوع تندباد لحظه ای در روز شنبه در اکثر مناطق استان اصفهان هشدار داد.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به وقوع وزش باد شدید و تندباد لحظه ای در روز شنبه هشدار داد و اظهار داشت: در اکثر مناطق استان اصفهان به ویژه شرق، جنوب، شمال شرق و در برخی مناطق مرکزی گردوخاک و توفان محلی با کاهش دید همراه می شود.

وی افزود: در اثر وقوع تندباد لحظه ای کیفیت هوا در مناطق شرق، شمال و مرکزی استان اصفهان کاهش می یابد و وزش باد نسبتاٌ شدید از بعدازظهر روز جمعه آغاز می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بر ضرورت رعایت اصول ایمنی در تردد جاده ها و حفاظت از تاسیسات با استحکام بخشی به سازه های موقت تاکید کرد و افزود: گلخانه ها، تابلو و بنرهای تبلیغاتی، دکل های برق و پیشگیری از سقوط اجسام از ارتفاع به ویژه در کارگاه های ساختمانی وعدم صعود به ارتفاعات توصیه می شود.

وی اضافه کرد: حفاظت از تاسیسات و محصولات کشاورزی و باغات در برابر تنش دمایی و تندباد در روزهای بادی توصیه می شود.

شیشه فروش بر عدم پارک خودرو در مجاورت درختان و اجسام قابل سقوط تاکیدکرد و افزود: رانندگان  به اخطارهای پلیس راه نسبت به تردد ایمن در محورهای جاده ای متاثر از طوفان گرد و غبار به ویژه در محورهای اردستان، نایین و همچنین محورهای جنوب، شهرضا و شرق اصفهان در راستای پیشگیری از بروز خسارت و واژگونی خودروها دقت و توجه لازم را داشته باشند.

وی به کشاورزان توصیه کرد: لازم است نسبت به استحکام نهال های تازه کشت شده در برابر باد و سقف و سازه های گلخانه ها و محافظت از کندوها و کنترل دما در سالن مرغداری ها دقت شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: لازم است از آبیاری درختان و گیاهان ممانعت به عمل آید چراکه منجر به سست شدن ریشه گیاهان می شود و از استقرار نهاده های دامی بر روی زمین و باقی ماندن شاخه های هرس شده در باغات جلوگیری شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =