حجت الله غلامی

معاون عمرانی استاندار اصفهان از تعطیلی مشاغل گروه های ۳ و ۴ در شهرستانهای گلپایگان، خوانسار، تیران و کرون، لنجان و مبارکه خبر داد.

حجت الله غلامی در گفت وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به افزایش آمار کرونا در استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به نارنجی شدن شهرستان تیران و کرون پلاک های غیر بومی استانهای تهران، البرز و خوزستان در ضرب الاجل ۲۴ ساعته استان اصفهان را ترک کردند و چنانچه این موضوع نقض شود صاحبان خودرو مشمول جریمه و توقیف خودرو تا پایان سفرهای نوروزی می شوند.

وی افزود: جلسات شهرستانی در ایام نوروز با حضور فرمانداران برگزار می شود. مشاغل گروه های ۳ و ۴ در شهرستانهای گلپایگان، خوانسار، تیران و کرون، لنجان و مبارکه ممنوع شده است.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا اعلام کرد: شهرستان اصفهان هم در آستانه نارنجی شدن است که امیدواریم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی این اتفاق نیفتد.

وی اضافه کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۸ هزار و ۱۹۲ نفر در مراکز گردشگری ایمن استان اصفهان اقامت داشتند که میزان اقامت در هتل ها ۴ هزار و ۴۸ نفر و در اقامت گاه های بوم گردی یک هزار و ۶۸۱ نفر و ۳۳۰ نفر هم در هتل آپارتمان و ۸۶۹ نفر هم در مهمانپذیرها و ۱۴۸ نفر در مجتمع های گردشگری و ۷۳ نفر در طرح خانه مسافر رسمی مستقر شده اند.

غلامی گفت: برنامه های روز دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه فردا در ستاد استانی مقابله با کرونا بررسی و اعلام می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =