مهدی خضری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: از ابتدای ستاد نوروزی از ۲۵ اسفندماه تا هشتم فروردین ماه ۱۳ میلیون و ۱۲۷ هزار و ۱۷۷ تردد در راه های استان اصفهان ثبت شده است.

مهدی خضری در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان در روز هشتم فروردین اشاره کرد و گفت: در این تاریخ، ۹۴۰ هزار و ۵۶۷ تردد در راه های استان اصفهان انجام شده است که درصد تغییرات تعداد وسیله ورودی در این تاریخ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۶۳ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان افزود: در سال گذشته به علت اعمال شدید محدودیت های کرونایی در هشتم فروردین ماه،  ۲۸ هزار و ۵۸۲ وسیله نقلیه از استان اصفهان خارج شد که امسال این تعداد به ۷۱ هزار و ۷۳۹ خودرو  و درصد تغییرات ۱۵۱ درصدی افزایش یافته است.

وی کل تردد انجام شده از ۲۵ اسفندماه تا روز هشتم فروردین ماه در راه های استان اصفهان را ۱۳ میلیون و ۱۲۷ هزار و ۱۷۷ اعلام کرد و گفت: درسال جاری، تعداد وسیله نقلیه ورودی در این بازه زمانی ۹۲۵ هزار و ۱۰۲ است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با تغییرات ۸۳ درصدی افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: تعداد وسیله نقلیه خروجی در سال جاری ۹۸۵ هزار و ۴۶۵ است که این میزان در سال گذشته ۵۰۱ هزار و ۶۵۵ خودرو بوده است و با افزایش ۹۶ درصدی همراه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =