سرهنگ محمدی

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: در روز نیمه شعبان، ورود به پارک صفه و بیشه ناژوان ممنوع است.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به اجراء طرح نوروزی از ۲۶ اسفندماه با تلاش شبانه روزی پلیس راهور استان اصفهان اظهار داشت: تا شب گذشته در حوزه درون شهری اصفهان، با وجود افزایش ۱۰۹ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان با کاهش ۳۱ درصد جان باخته ها مواجه هستیم.  

وی افزود: در سال گذشته به علت اعمال شدید محدودیت های کرونا، تردد در استان اصفهان کاهش چشمگیری داشت و امسال محدودیت های تردد در شهرهای نارنجی و قرمز اعمال می شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان اعلام کرد: در روز نیمه شعبان، ورود به پارک صفه و بیشه ناژوان ممنوع است.

وی با تاکید بر تمرکز پلیس راهور استان اصفهان در برخورد با تخلفات حادثه ساز و خودروهای هنجارشکن تصریح کرد: از ابتدای فعالیت ستاد نوروزی از ۲۶ اسفندماه، ۳۹.۵ درصد جان باخته ها را راکبان موتورسیکلت و ۱۱.۵ درصد فوتی ها را هم عابران پیاده شامل می شوند.

سرهنگ محمدی با تاکید بر عدم استفاده موتورسیکلت برای نوجوانان و جوانان بدون تجهیزات ایمنی گفت: راکبان موتورسیکلت آسیب پذیر هستند ودر هنگام تصادف آسیب جدی می بینند.

وی با تاکید بر خط قرمز تخلفات حادثه ساز برای پلیس راهور و افزایش ۱۰ درصدی برخورد با تخلفات حادثه ساز نسبت به مدت مشابه در سال گذشته گفت: ۲۵ تیم پلیس نامحسوس در سطح معابر بزرگراه های استان اصفهان فعال هستند تا به مواردی نظیر خودروهای هنجارشکن و پلاک های مخدوش شده و غیربومی اعمال قانون کنند.

وی در ادامه به افزایش شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی در استان اصفهان پرداخت و گفت: شهرستانهای گلپایگان و خوانسار در وضعیت قرمز قرار دارند و شهرستانهای لنجان و مبارکه هم نارنجی شدند که در مبادی ورودی این شهرستانها محدودیت شدید تردد اعمال می شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: طرح زوج و فرد هم در هسته مرکزی شهر تا پایان طرح نوروزی، لغو شده است و از روز چهاردهم فروردین ماه با تصویب شورای ترافیک و ستاد کرونای استان اصفهان فعال خواهد شد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسلم استاد IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
    0 0
    با سلام و عرض خسته نباشید بنده ساکن شهر فولادشهر هستم و از ابتدای شیوع کرونا تا به حال مسافرت نرفتم و تنها به محل کار تردد داشتم ولی در سال جدید شهر پر از پلاک های استان خوزستان است و محدودیت شدیدی در ورودی های شهر دیده نمی شود . با تشکر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =