منصور شیشه فروش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تشدید وزش باد و تندباد لحظه ای در روز پنج شنبه خبر داد و شهروندان را به رعایت اصول ایمنی دعوت کرد.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به سرعت وزش باد  ۷۰ تا ۹۰ کیلومتر بر ساعت در اصفهان اظهار داشت: روز پنج شنبه وزش باد در استان اصفهان شدت می گیرد و بر رعایت اصول ایمنی تاکید می شود.

وی افزود: تاکنون بیش از ۲۲ اصله درخت فرسوده در اثر وزش باد سقوط کرده است که در برخی از مواقع خساراتی را به خودروهای پارک شده در زیر این درختان وارد کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان داشت: ۷ تابلو تبلیغاتی و سازه های سست در اثر این تندباد سقوط کرده است و به ۳ شبکه برق رسانی در روستاهای استان اصفهان خساراتی وارد شده است.

وی با اعلام اینکه تاکنون حوادث جرحی و جانی در اثر این پدیده آب و هوایی در استان اصفهان گزارش نشده است، گفت: وزش باد شدید در مناطق شرقی استان اصفهان منجر به طوفان شن خواهد شد و فردا فعالیت پدیده گرد و غبار کلانشهر اصفهان را هم تحت تاثیر قرار می دهد.

شیشه فروش اعلام کرد: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان وزش باد شدید و تندبادهای لحظه ای منجر به کاهش کیفیت هوا از روز چهارشنبه تا جمعه می شود و اکثر مناطق استان اصفهان به ویژه شمال شرق، شرق و مرکز استان اصفهان را دربر می گیرد.

وی توصیه کرد: مدیریت بحران در ۱۰۱ شهر و روستاهای استان اصفهان در حالت آماده باش قرار دارد و نسبت به طرح های پیشگیرانه در برابر حوادث شهری و جاده ای ناشی از تندبادهای لحظه ای و سقوط احتمالی درختان فرسوده، داربست ها، تابلوها، بنرهای تبلیغاتی و ایجاد اختلال در ترددهای جاده ای ناشی از وقوع طوفان گردوغبار با استحکام بخشی تاسیسات و ابنیه ناپایدار نطیر گلخانه ها اطلاع رسانی شده است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =